Din mintea mea creaţă

Primul post

Posted by Alexandra Ene pe August 29, 2009

De o vreme incoace aud de tot mai multi prieteni ca isi fac blog. La sugestia unor prietene, iata ca am facut si eu pasul asta. Adica am creat un cont si m-am apucat sa mazgalesc cateva randuri in el. Ce presupune a fi un blog de fapt? Un gen de jurnal online, doar ca spre deosebire de jurnalele din copilarie, asta e cu „audienta” ? Pana acum nu am incercat niciodata sa tin monoloage in scris (spre deosebire de forumuri de exemplu care presupun dialog). Dar una peste alta, de ce nu? S-ar putea sa ajung sa imi placa 🙂

In incheiere, mi-am amintit un banc in tema:

– Parinte, am venit sa ma spovedesc
– Nu-i nevoie, ti-am citit blogul

3 răspunsuri to “Primul post”

  1. Michael said

    good luck with ur blog… and good joke (google translate helped me out

  2. laiurita said

    e un inceput foarte bun. sinceritatea e cea mai buna inspiratie 😉
    poate nu ajungi chiar ca in banc… dar "sharing is good" 😀

  3. Săbiutza said

    Eu am fost primaaa 😀 Am creat legenda blogeritzelor 😀

Lasă un răspuns

 
