Din mintea mea creaţă

Vesti bune

Posted by Alexandra Ene pe Septembrie 10, 2009

7550372Laura m-a luat la telefon din prima, fara menajamente. „Ce faci nasa?”. Fiind in masina, initial am vrut sa astept sa trag pe dreapta undeva. Insa cand am vazut ca insista, a treia oara mi-am zis ca e groasa treaba si ca trebuie sa ii raspund. Nu m-as mira foarte tare sa ma fi injurat vreun alt participant la trafic in acest timp, intrucat atunci cand cu o mana tin telefonul si cu cealalta imi tin maxilarul supus gravitatiei din pricina vestii primite, nu prea imi mai raman maini disponibile pentru sofat.

 

E greu sa explic cuiva cat de bucuroasa sunt. Pe Licurici o cunosc de vreo 8 ani si nu cred ca am alta prietena mai apropiata decat ea. Este o prezenta constanta in viata mea, uneori mi se pare ca dintotdeauna, ca un membru al familiei. De aceea mi se pare absolut natural si firesc faptul ca peste nu foarte multa vreme, vom fi inrudite pe bune. Ba mai mult, va exista o dubla legatura de familie – imi va fi si cumnata si fina. La fel cum si cu fratele meu adaug inca o legatura de rudenie, pe langa cea existenta deja.

Sooo, lasand sentimentalismele pe alte dati, abia astept evenimentul – vedeti ce egoista sunt, da? Am facut totul sa para o poveste despre mine 😀

2 răspunsuri to “Vesti bune”

  1. laiurita said

    Nu ma deranjeaza faptul ca "ai facut totul sa para o poveste despre tine". Totusi, ai si tu un rol destul de important in toata povestea asta. Mai ales ca daca n-ar fi fost nunta ta, cine stie cat ar mai fi durat?
    Ma bucur ca am fost parte din familie inca dinainte de marea veste. Iar acum chiar o sa am un motiv intemeiat sa-ti mai spun "mami" 😀
    S-ar putea totusi ca la capitolul bucurie sa te intrec putin in intensitate… 🙂
    Acum… mai trebuie doar sa stabilim data exacta. >:D<

  2. […] coincid, fara a fi ceea ce se numeste o coincidenta ci pur si simplu o conjunctura fericita. Mai demult am explicat putin conjunctura […]

Lasă un răspuns

 
