Din mintea mea creaţă

Un drum ocolitor

Posted by Alexandra Ene pe Septembrie 27, 2009

Ieri dimineata am plecat spre Targoviste. Am ales un drum mai putin circulat, despre care azi am auzit ca este de fapt drumul pentru camioane (daca imi spunea cineva chestia asta inainte sa il fi parcus, roata mea n-ar fi calcat pe acolo in veci). Era plin de cratere inainte, acum vad ca multe portiuni au fost refacute. Au mai ramas totusi gropi care apar intotdeauna atunci cand pe celalalt sens de mers vine o masina.

Una peste alta mi-a placut si cred ca voi mai merge pe acolo. Sunt masini putine, aproape mereu intre sate nu vedeam nici o masina nici in fata nici in spatele meu. Camioanele sunt si ele destul de rare. Totusi noaptea este o adevarata aventura sa pleci din Targoviste pe acolo, nu exista iluminat stradal nici macar prin sate, mereu exista masini care se intorc spre Targoviste, iar craterele care nu au fost inca astupate n-au atata bun simt sa se dea din drum. Eu dupa 10 km m-am intors in Targoviste si am hotarat sa plec abia a doua zi. Decizia mi-a fost influentata puternic de masina accidentata pe care am intalnit-o….

Ceva cu totul neasteptat ce am intalnit pe acel drum, a fost o … caruta cu motor. Mi s-a parut ciudat faptul ca nu avea cal, si din spatele ei iesea un fum negru. Din pacate n-am apucat sa o fotografiez, dar va asigur ca era o priveliste hilara 🙂

Un răspuns to “Un drum ocolitor”

  1. laiurita said

    Bine totusi ca a apucat roata ta sa "calce" pe acolo pana sa afli realitatea crunta. ;))
    Drumul noaptea… este unul dintre multele drumuri care duc lipsa desavarsita de iluminare. Ce sa mai zici? Astea sunt minunatele noastre plaiuri mioritice. 😀
    Cat despre caruta cu motor, trebuie sa ne interesam si cand o gasesti sa ne-o arati si noi. Trebuie sa fim la curent cu minunile tehnologiei moderne, nu? :))

Lasă un răspuns

 
