Din mintea mea creaţă

Prin Bucuresti

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 11, 2009

De curand mi-am format un obicei foarte prost si riscant. Cand sunt la volan si vad ceva misto, iau telefonul si fac poza. Va prezint cateva dintre capodopere:

Daca cineva reuseste sa localizeze si magazinul „Alex agitat”, il rog sa imi dea de stire.





Ce e asa special la pozele astea? Nu stiu, cred ca doar entuziasmul meu copilaresc de a testa „ce se intampla daca”. Atunci cand le-am facut, ma impresionase contrastul puternic intre imaginea masinilor care stateau in coloana la semafor, si culorile superbe ale cerului spre apus. Parca erau doua lumi diferite care se intalneau intr-o singura imagine. Din pacate culorile nu au iesit in poze nici pe departe asa cum erau in realitate, dar … you get the picture … literally.

.

7 răspunsuri to “Prin Bucuresti”

  1. laiurita said

    Din pacate, asa se intampla: nici un aparat nu reuseste sa surpinda ceea ce vedem noi cu ochiul liber. Dar cred ca am trait cu totii momente din astea, asa ca inteleg – mai mult sau mai putin, pentru ca fiecare moment este unic.
    In alta ordine de idei, chiar vorbeam cu Ramo acum pe mess si i-am zis ca ma bucur nespus ca ai gasit destule lucruri pe care sa le impartasesti pe blog. Sper ca acum nu-ti mai pare rau ca te-am "obligat" sa faci acest lucru (eu si Ramo adica :D).

  2. Alexandra said

    Pai descopar incet incet ca imi place sportul asta. Ma bucur ca m-ati "obligat"

  3. Anonymous said

    Exista aparate ce pot surprinde imaginea asa cum o vedem cu ochii si chiar mai bine daca o vedem cu ochii mintii, se numesc simplu camere foto, dar astea nu sunt telefoanele. Camera foto integrata intr-un telefon e o mare inutilitate tehnica asa cum e implementata, cu o lentila de 2mm si un software facut la repezeala printre alte treburi de programatorii ocupati. Mai mult decat identificarea locului si persoanei nu poate face un telefon. Ia-ti o camera compacta cu unghi larg si tine-o in buzunar, e mai utila decat telefonul pentru poze.

  4. Alexandra said

    Am si o camera foto reala insa nu merg cu ea dupa mine peste tot, desi poate ca ar trebui. Camera telefonului pur si simplu mi-a fost la indemana. Oricum o camera foto mai buna este pe lista mea de achizitii … cand voi putea

  5. Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu said

    :)) aia cu alex calm o stiu. o vad zi de zi mai ales ca lucrez prin zona =))

  6. camy said

    of,prin aceeasi zona locuiesc/lucrez si eu,ma intreb de unde ai puterea sa merg cu masina,eu mi-as pierde mintile

  7. Cipy said

    Buna Alexandra:)) Super tare aia cu Alex Calm :)) Sa se fi inspirat dupa numele magazinului acela din Eforie Nord si anume Gogoasa Infuriata :)) Si na … Alex (patronu) s-a gandit sa arate lumii ca e calm :)) E doar o parere. Nu-mi sariti in cap. 😀 Salutare.

Lasă un răspuns

 
