Din mintea mea creaţă

Chiar a venit toamna.

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 16, 2009

Pana nu demult, ieseam cu laptopul in balcon. Transformasem balconul in micul meu birou, aveam acolo toate cele necesare, inclusiv cateva carti. De cateva zile insa a trebuit sa ma refugiez inapoi in casa. Sunt pedepsita sa stau la birou ca oamenii normali, si lucrul asta ma nemultumeste. Pana acum doua saptamani, poate trei, era perfect normal sa imi petrec serile in balcon cu geamul larg deschis. Acum m-am vazut nevoita sa inchid geamul de la balcon precum si pe cel spre camera. Si chiar si asa tot e frig.

Gata cu hainele usoare si comode. Am inceput sa imi scotocesc prin sifonier dupa pulovere, precum si dupa incaltari pentru ploaie (nu tot in sifonier, evident).

Exista si o parte buna. In anotimpul rece sunt intotdeauna multe de sarbatorit. Ziua lui frati-miu (la multi ani si aici si abia astept sa iesim), zilele mele in noiembrie precum si onomastica maica-mii, craciunul, anul nou. Cred ca asta e compensatia pentru faptul ca detest frigul.

P.S. Abia la jumatatea lui octombrie m-am prins si eu ca a venit toamna… concluziile le trageti voi 😀

6 răspunsuri to “Chiar a venit toamna.”

  1. laiurita said

    Trista realitate ne izbeste din nou. Din pacate, trecem prin aceasta experienta in fiecare an si tot nu ne invatam minte pentru cel viitor. :))
    Oricum, vorba ta, bine ca avem parte de o compensatie pentru acest frig detestabil. Sper doar sa nu fie ploi prea multe pentru ca Bucurestiul parca se tampeste in totalitate in vremuri ploioase. Si daca tot a venit toamna destul de tarziu, poate mai compenseaza iarna si vine cu niste zapezi asezate si frumoase mai timpurii. 😀 (Nu-i frumos sa visezi?)

    P.S. Aveam o greseala stupida de ortografie, de aia am sters comentariul initial 😀

  2. Alexandra said

    Intotdeauna ma intristeaza partea asta a anului, imi place cand e soare si cald, cand noaptea incepe la ora 10 pm si se termina deja la 5 am. Nici n-a inceput iarna si mi-e deja dor de primavara …

  3. Ramo said

    Mie imi plac aceste schimbari, succesiunile anotimpurilor le vad ca modalitatea prin care mama-natura ne atrage atentia ca trece timpul. Fiecare anotimp are si bune si rele, insa, asa cum ziceaai si tu, sunt multe de 'srabatorit' in aceasta perioada.
    Mai mult, ajungi acasa inghetat si dai de caldurica, de lucrurile tale, de familie, de cina calda si iti e bine. Si daca inca nu este de ajuns, bei un vin fiert si te mai si inveselesti o lecutza.:D
    Eu momentan sunt racita, insa nu am de gand sa joc rolul victimei. Nu pot spune ca imi place, insa imi zic un 'asta e' cu zambetul pe buze si gata. Nu imi place deloc gustul medicamentelor, insa vad jumatatea plina a paharului: lumea ma cocoloseste :)) si imi face toate poftele, asa ca it's somehow worth it. :)) Bine ca mi-am amintit, o sa vorbesc cu tata si… se pare ca maine seara voi bea vin fiert. 😀

  4. Alexandra said

    vreau si eu vin fiert

  5. Ianculescu Cristian said

    eu abia ast sa vina Mos Craciun …

  6. Victor B said

    În Braşov deja a venit iarna, nu toamna. Am trecut la geaca de iarnă de vreo câteva zile, şi în loc de bere am trecut la vin fiert cu scorţişoară şi zahăr.
    Brrrrr!

Lasă un răspuns

 
