Din mintea mea creaţă

Nimic special

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 18, 2009

Am avut doua zile intresante. Ieri am mers la Ionut si am vazut bebelul – OMG cat de mic e !!! Si nu isi poate tine capul drept singur. Are o luna acum, ceea ce ma face sa cred ca era inca si mai mic atunci cand a fost nascut. Inca o data: OMG !!!

Am fumat narghilea – singura chestie cu nicotina de care ma mai ating uneori. Si am condus Matizul lui Ionut, adica am dat o tura. Nu ca ar fi mare scofala ca am condus un Matiz, dar imi place sa testez, la prima ocazie intalnita as vrea sa conduc si Dacie (nu Logan ca pe d’ala am facut scoala …Dacie veche). In fine, as conduce orice mi-ar pica in mana din curiozitatea de a vedea cum e.

Offtopic: stie cineva de ce culorii portocaliu de la semafor i se spune „galben”? Eu nu am vazut inca nici macar un semafor la care galbenul sa fie galben.


In fine, azi am sarbatorit ziua lui frati-miu, am jucat biliard si ping pong, si am mancat o bataie crancena la amandoua. Don’t tell anyone.

2 răspunsuri to “Nimic special”

  1. Ramo said

    Ramane secretul nostru, atunci! Inca o data, LA MULTI ANI, Cristi!!

  2. laiurita said

    Sa stiti ca eu i-am tot transmis urarile de La Multi Ani lui Cristi, asa ca nu ati tastat degeaba pe toate blogurile. 😀 That's one.
    Second, a fost foarte tare ieri la biliard si ping pong, chiar daca noi fetele am cam mancat bataie in ambele cazuri. Btw, Alex, m-ai batut pe mine la biliard pt ca bagat neagra unde nu trebuia. Iar cand am jucat doar noi doua ping pong,nu s-a tinut scorul, asa ca… 😛
    Cat despre bebe… stiu, si mie mi se pare uimitor cat de mici sunt toti cand se nasc. Si cu atat mai mult cu cat realizez "ca cam" asa de mici eram si noi (desi eu am fost bebe grasun :D).
    And last but not least… nu sunt de acord cu titlul postari. Cum "Nimic special"?!? A fost un weekend foarte special. 😛

Lasă un răspuns

 
