Din mintea mea creaţă

Din ciclul "Distractiile soferului de Bucuresti"

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 19, 2009

Azi am facut o ora si ceva din Drumul Taberei pana pe Mosilor. Pana la academia militara s-a mers bine, insa intersectia aia era blocata, pentru ca „ceilalti” stateau intr-o imensa coada si blocasera intersectia. Dupa ce am stat la semafor de vreo 3 ori am reusit sa trec si de blocajul ala si totul parea sa revina la normal. Dar s-a revenit la alt normal decat cel la care ma asteptam, pentru ca de la eroilor incolo am reluat mersul la pas – pasul piticului mai precis. Nu imi mai mergea nici incalzirea si incepusem sa tremur cu simt de raspundere, cand s-au intamplat doua lucruri simultan: a inceput sa mearga incalzirea, si am ajuns la destinatie. Beton sincronizare!

N-am intarziat „decat” 40 minute.

Nici drumul de intors nu a fost lipsit de peripetii. De la universitate „in jos” am avut o bafta fenomenala, eu am incercat (fara succes) sa ma inscriu pe o banda care am constat ulterior ca … statea. Bafta mea s-a terminat la opera, unde incepea coada catre Drumul Taberei. Pentru prima data in viata mea, am stat de 4 ori la un semafor in conditiile in care eram prima. Se dadea verde si nu aveam unde sa ma duc.

Partea buna este ca mi-a mers incalzirea tot drumul si am stat confortabil.

3 răspunsuri to “Din ciclul "Distractiile soferului de Bucuresti"”

  1. laiurita said

    Cand aud povestirile de acest gen, ma mai bucur si eu ca nu sunt soferita. 😀
    Desigur… nu m-am bucurat niciodata de raul altuia si nici n-o incep de acum. Asa ca nu pot decat sa spun ca… astept soseaua suspendata a lui Oprescu! :))

  2. laiurita said

    Ce comic… eu am postat comentariul inaintea postarii tale :)) pt ca tu nu ai setata ora ca si mine :))

  3. Ramo said

    Citindu-ti postarea, parca m-am teleportat: m-am simtit iar in Bucuresti,injurand traficul, intarziind unde ma duceam, etc etc etc…
    Bine ca aici merg destul de rar cu transportul in comun, intrucat nu ma aventurez mai departe de locurile in care se poate ajunge repede, pe jos, si in care am mai fost de o groaza de ori. Asa ca sunt pieton cu norma intreaga. :))
    Si, just 4 the record – si tata si-a planificat sa dau eu de carnet. ;))

Lasă un răspuns

 
