Din mintea mea creaţă

Le-am scos !!!

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 23, 2009


Lamai, mamaligi, lacrima prostului, semn de incepator. Indiferent cum le spui … Ideea este ca eu am implinit un an de cand am permisul (si de cand conduc minim o data la 3 zile) si LE-AM SCOS.

Cu aceasta ocazie, am depanat amintiri. Am revazut in minte prima data cand am condus dupa examen, plecand cu permisul in buzunar de la RAR, cand ma simteam atotstiutoare si „atotconducatoare” uitand ca fiecare masina are particularitatile ei, si ca trebuie sa ma adaptez la ceva nou. Prima saptamana dupa ce imi luasem permisul, cand opream motorul minim o data pe zi. Emotiile imense dupa acea saptamana, cand am plecat pentru prima data la volan singura, si primul gand avut cand am ajuns acasa a fost „am ajuns intreaga!”. Vreme de doua luni aveam emotii inainte de a ma sui la volan, de fiecare data, ca inaintea unei intalniri cu cineva pe care placi foarte mult. Entuziasmul si teama ca as putea face ceva gresit se amestecau si deveneau un singur sentiment. Pe urma treptat am capatat siguranta si a ramas doar placerea de a conduce si bucuria pe care o am si acum de cate ori stiu ca plec la un drum mai lung.

Anul asta am exersat condusul in Bucuresti foarte mult. Cred ca sunt experta in ale condusului prin Bucuresti, in haosul in care soferii din alte orase se simt pierduti. In viitorul apropiat sper sa conduc cat mai mult in afara, pentru ca sunt anumite elemente care ma sperie – cum ar fi depasirile, pe drumurile cu cate o singura banda pe sens. Nu pot fi o soferita adevarata daca mi-e frica de o depasire.

P.S. Este al treilea post consecutiv despre condus. Cred ca am o obsesie

10 răspunsuri to “Le-am scos !!!”

  1. camelcutza said

    felicitari,dar ma intreb cum poti sa conduci o data la 3 zile prin buc?eu imi pierd mintile in ratb,cred ca daca as sofa i-as omori si pe politisti,si pe aia din trafic

  2. Alexandra said

    @camelcutza: din fericire, de cele mai multe ori imi pot alege singura orele la care sa circul, si am cam invatat "programul" traficului

  3. Victor B said

    @Alexandra: Aşa eram şi eu la început. Din fericire traficul braşovean e foarte lejer, şi încă nu m-am enervat. Au dat-o ei acum cu băţu-n baltă când au scos un semafor şi au băgat sens giratoriu însă per total e super mişto.
    Lămâile sau gălbenelele le-aş mai ţine pentru că aşa poate îl înduplec pe poliţist să nu-mi dea o amendă (chiar dacă am cinci ani de condus, îi zic că nu am condus prea mult şi trebuie să pun gălbenelele).

  4. Ramo said

    FELICITARI!! Imi pare atat de bine pentru tine si ma bucur enorm ca ai fost ferita de accidente. Doamne ajuta, sa nici nu ai parte de asa ceva, nici cand conduci, nici cand esti pasager.
    Faptul ca ai 3 postari consecutiv despre condus este ok – doar e ceea ce iti place mult sa faci!
    Keep up the good driving! Si felicitari ink o data!

  5. malpraxis said

    felicitarile mele! condus placut! 🙂

  6. Alexandra said

    @Victor, adevarul este ca lamaile nu m-au incurcat aproape niciodata, multi soferi iti dau prioritate chiar daca nu ai si sunt mai atenti cand vad ca esti incepator. Altii dimpotriva ti se baga in fata, te claxoneaza fara motiv etc. Una peste alta cu sau fara lamai, e cam tot aia. Nu ma bucur pentru ca le-am scos, cat pentru faptul ca am implinit un an de soferie 😀

  7. laiurita said

    Multi (ani de sofat) inainte! Ma bucur sa spun ca eu sunt "autoarea" pozei din momentul "revelatiei". De-acum incolo, esti un soi de veterana!
    P.S. Thanks for the lift! 😀 :*

  8. Alexandra said

    Multumesc! Fara tine acea poza nu ar fi putut exista ;))

  9. ogeorgian said

    In primul rand felicitari pentru aniversarea legata de sofat !
    In general, se spune ca tot ceea ce faci cu placere , faci bine.
    Nu exista sofat fara…depasiri ! Nu trebuie sa-ti fie frica de ele, trebuie doar sa le acorzi atentia cuvenita.
    Pentru depasirile din afara orasului te rog sa nu uiti o „regula de aur”: inainte de manevra, pozitioneaza-te usor in stanga si daca vezi ceva in fata, chiar daca …mic cat un purice (adica la departare) – nu face depasirea !

  10. @Ogeorian, tocmai asta e problema, ca nu depasesc nici daca pe contrasens e liber un kilometru (daca am vizibilitate atat). In Bucuresti e simplu, pentru ca in general sunt mai multe benzi pe sens, si oricum se merge cu viteza mica, insa in afara pur si simplu nu depasesc atunci cand pe contrasens exista ceva.

Lasă un răspuns

 
