Din mintea mea creaţă

Socant

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 24, 2009

Am citit un articol pe un blog si nu imi revin. Altceva nu stiu ce sa spun …. va las sa cititi: http://laurentiu.elenaworld.net/2009/08/sexul-si-limba-romana-18/

6 răspunsuri to “Socant”

  1. Ramo said

    stupefiant… am ramas speechless… nu stiu cate din fetitele astea fac parada pe net in timp ce totul este doar in imaginatia lor, insa am certitudinea ca un procent dezamagitor de mare este la polul opus… Nu pot decat sa ma bucur enorm ca am plecat din tara si ca atunci cand voi avea copii ii voi creste (si EDUCA!!!) intr-un mediu mai civilizat!

  2. Malpraxis said

    no comment!

  3. Malpraxis said

    gata am scris pe blog…dar nu despre fuckultate 😀 ci despre "calatoritul" cu trenul

  4. Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu said

    deci asa ceva chiar nu credeam ca poate exista… am ramas fara cuvinte…trist! foarte trist!

  5. laiurita said

    chair ca nu ai ce comenta dupa ce citesti asa ceva… sper sa imi revin curand, adica dupa vreo saptamana… 😐

  6. Alexandra said

    nici eu nu credeam ca se poate sa fie chiar asa ….

Lasă un răspuns

 
