Din mintea mea creaţă

Am implinit o luna de blogging

Posted by Alexandra Ene pe Octombrie 30, 2009

Si cand ma gandesc ca atunci cand am scris primul post, ma gandeam ca nu o sa am ce scrie aici. Happy birthday to me!

9 răspunsuri to “Am implinit o luna de blogging”

  1. Malpraxis said

    felicitari! ai blogul de o luna si ai deja 1000 de vizualizari, adica cat am si eu doar ca eu le-am facut in cateva luni :)) era sa uit: LA MULTI ANI! 🙂

  2. laiurita said

    Noroc ca te-am convins noi :-" ;))
    La mai mare! :*

  3. Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu said

    la multi ani! sa cresti maaaaareee si sa ma ajungi din urma…sa faci un anisor…si sa iti apara dintisorii 😀

  4. Alexandra said

    @Malpraxis nu stiu de unde ai scos cifra asta, eu stiu de nici 300

    @laiurita, inca o data, multumesc ca m-ai convins ;))

    @ciresica multumesc, sper doar sa nu imi iasa coltii ;)) hi hi hi

  5. Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu said

    nu cred ca ar fi o problema.cel putin nu din punctul meu de vedere :))

  6. Victor B said

    La multi ani si iti doresc sa ajungi maaare mare. Si poate intr-o zi pe un domeniu propriu.

  7. Alexandra said

    Multumesc Victor 😀

  8. victorblog said

    stai puţin că m-am cam grăbit. Dacă primul articol e din august, cum se face că ai DOAR o lună?
    Sau eşti fată şi nu-ţi zici adevărata ta vârstă? :))) Deja eşti bătrână, ai 3 luni de blogging!

  9. @Victor, ai dreptate, oarecum … de pe 29 august sunt doua luni. Deci rectific: doua luni de blogging ;)) dar oricum in prima luna nu am prea scris asa ca nu se pune 😛

Lasă un răspuns

 
