Din mintea mea creaţă

Frig

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 1, 2009

Nici macar n-a sosit ziua mea, si deja simt nevoia sa trec la gecile de iarna. Astazi pardesiul mi-a fost insuficient. Pe seara cand am plecat de la tata, in doua secunde cat imi ia sa trec pragul casei, am inghetat.

Dar ce placere este cand afara e frig si poti vedea pe geam oameni infofoliti, zgribuliti,  surprinsi de frigul care a venit inopinant, si de partea cealalta a geamului – partea pe care te afli – sa fie cald si bine, ba chiar putin prea cald …. oriunde ai fi atunci, oricati bani ai in buzunar si orice griji ai avea in minte, cat tine caldura te vei simti ca un rege 😀

5 răspunsuri to “Frig”

  1. laiurita said

    Foarte adevarat! E o senzatie placuta sa stai acasa, la caldurica, de preferat si cu persoana draga langa tine :)…
    Oricum, eu raman la parerea mea in ceea ce priveste frigul: macar sa vina si zapada. 😀

  2. @Laiurita, sunt de acord cu tine, macar sa vina zapada, dar o zapada cum era cand eram mici, mare si care sa tina mult

  3. Ramo said

    @Alex – sa ma anunti daca vine o zapada de genul acesta, ca ma intorc in tara :)) ….
    Cine ma primeste in gazda? 😛

  4. Ramo, you can count on it 😀 si daca pana atunci o sa am doua camere, esti invitata mea sa stai toata iarna 😉

  5. Ramo said

    @Alex … ei, nu chiar toata iarna… 😀 ;))
    Dar multe ‘succesuri’ :)) cu mutatul in 2 camere! :*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

 
