Din mintea mea creaţă

Iata ca m-am mutat

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 1, 2009

Cateva zile o sa fie haos, pentru ca mai am modificari de facut. Dar sa nu ne impiedicam de nimicuri. Bun venit!

7 răspunsuri to “Iata ca m-am mutat”

  1. donted said

    bine v-am gasit.

  2. Ramo said

    Felicitari pentru noua ‘casa’! 😀 pup

  3. Dan Lee said

    Dacă o să te muţi aşa de des nu o să faci mare trafic niciodată şi o să zăpăceşti şi lumea care te vizitează!

  4. @Dan Lee, asta e ultima mutare pe care o planuiesc

  5. laiurita said

    Distractie placuta in noua „resendinta”! Sa ne blog-uim bine! :))

  6. Multumesc Laiurita, sunt ca un copil cu o jucarie noua 😉 Imi place

  7. Mult succes în continuare! Faci o treabă foarte bună!

Lasă un răspuns

 
