Din mintea mea creaţă

Bileţele

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 6, 2009

Am citit chestia asta azi dimineata. Pe scurt o tipa blocheaza 8 masini fara a lasa un bilet in geam cu numar de contact, si cateva persoane se chinuie vreme de 4 ore sa dea de persoana cu pricina ca sa isi poata scoate masinile din parcare.

Vreo 3 aspecte m-au intrigat in toata povestea

1. Politia. Ridica masinile cand au ei chef, dar cand sunt chemati pentru un lucru cu adevarat serios ridica doar din umeri.

2. Tipa care a blocat masinile.Ok, e la ordinea zilei sa nu gasesti loc de parcare prin Bucuresti, asa ca iti asumi un mic risc si blochezi pe cineva. Dar lasa-ti un numar de telefon, in afara faptului ca pur si simplu este neplacut,  poate ai blocat masina cuiva care pleaca din oras in acea zi, sau care are vreo urgenta. Si inca nu am inteles cum a reusit sa blocheze atat de multe masini! Ca sa blochezi 8 masini tre sa pui masina la intrarea unei parcari, cine si de ce ar face asta?

3. Persoanele care s-au chinuit 4 ore sa dea de ea. Sigura explicatie pe care o gasesc pentru faptul ca au ramas la „locul faptei” timp de 4 ore si s-au chinuit sa dea de individa, este ca nu aveau  nicio treaba urgenta de facut. Pentru ca daca aveau se suiau intr-un taxi si isi vedeau de drum, sau luau autobuzul. Oriunde ai lucra, o intarziere de 4 ore e un lucru foarte serios pentru seful tau.

Locuim intr-un oras extrem de aglomerat, iar eu nu pot sa ii blamez pentru cei care prefera sa mearga cu masina, pentru ca asta fac si eu. Nu as renunta de bunavoie la mersul cu masina prin Bucuresti nici daca mi s-ar da bani pentru asta, e un lucru care imi place foarte mult si uneori, singura bucurie inaintea unei zile grele. Dar un lucru precum a lasa un biletel in geam este la indemana oricui, usor de facut – nu iti consuma nici timp nici bani! si arata un pic de respect sau consideratie pentru restul soferilor.

Later edit: era sa uit. Azi mi-a zis frati-miu un banc, atunci cand i-am povestit chestia de mai sus.

I: Ce ii arati unei femei care conduce de 7 ani si nu a avut niciun accident?  R: Viteza a doua.

5 răspunsuri to “Bileţele”

  1. Victor B said

    Eu sunt de părere că merita o lecţie pentru ca data viitoare să nu mai facă aşa.
    Am o dacie care merge buşită pentru că n-are nici pe dracu. Suzuki Swift e o maşină mică ce poate fi mişcată cu uşurinţă de 8 persoane, sau împinsă uşor de alta maşină. Dacă oamenii sunt nesimţiţi, pot fi şi eu la rându-mi.
    Dacă după 10 minute nu s-ar rezolva, îmi băgam picioarele îi trânteam o cheie pe capotă sau pe parbriz în forma unui organ masculin (ca să ţină minte) apoi plecam cu taxiul. Chestia cu bileţele se pare că nu ţine la multă lume.

    Are şi profil tipa : http://www.linkedin.com/in/ioanavulpescu

  2. Cred ca „mediatizarea” e genul de lectie pe care a primit-o. Inteleg ca textul asta a fost trimis catre multe, foarte multe persoane.

  3. laiurita said

    Da… „Draguta” povestea, intr-adevar. Ce sa mai zici? Unii oameni pur si simplu nu se gandesc catusi de putin la cei din jur. 😐

  4. laiurita said

    Tocmai am aflat de la fratele meu ca el cunoaste una dintre cele 8 victime. :)) E un coleg de munca de-al lui. Explicatia pentru faptul ca nu a fost ridicata masina de acolo este urmatoarea: tipa se pozitionase exact pe aleea de acces (de aia a si reusit sa blocheze 8 masini), iar respectiva alee era mult prea ingusta ca sa incapa si masina speciala care ar fi putut solutiona rapid situatia.

  5. Ramo said

    Asta suna a ‘if you don’t like my driving stay off the sidewalk’. :))) stiu, nu este chiar acelasi caz, insa … am venit cu un raspuns la bancul pe care ti l-a zis Cristi. 😀

Lasă un răspuns

 
