Din mintea mea creaţă

Chestii de sarbatorit

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 8, 2009

E criza, asa ca am sarbatorit in 4, in mod traditional, cu Sangria si canasta (lacucanasta, pentru cine stie, respectiv, alexandra si sorincunoaste). Si cu prajituri, si cu o bere impartita frateste intre (surpriza!) mine si fratele meu. Ca intotdeauna am ras atat de mult incat mai era putin si faceam febra musculara la falci, asta lasand la o parte faptul ca am ramas fara aer de cateva ori. Asa multe nu-s de spus, genul asta de distractie nu poate fi povestita pentru ca nu se pastreaza nici jumatate din farmecul momentului.

Peste nu multa vreme voi fi implinit 25 ani, adica m-am mai inteleptit putin. Oare? Uneori mi se pare ca adun doar laura si cristi cunostinte noi, experiente, devenind in acelasi timp, in mod paradoxal, tot mai imatura. Dar poate ca se schimba doar perspectiva mea si pur si simplu constientizez cat sunt de imatura. Ok, gata cu confesiunile.

Am sarbatorit de asemenea un an jumate de casatorie. Iar ei, adica viitorii fini, un an jumate    de cand sunt impreuna. Da, datele coincid, fara a fi ceea ce se numeste o coincidenta 😀 ci pur si simplu o conjunctura fericita. Mai demult am explicat putin conjunctura aceasta.

Aici se termina lucrurile pe care le stiu a spune prin cuvinte. Va las in compania catorva poze  – si o poza face cat o mie de cuvinte, cel putin asa se spune.

P.S. Ne-au batut baietii la canasta, da’ noi am auzit recent ca femeia conduce !

P.P.S. Cu ocazia asta mi-am adus aminte  (iar) ca ne lipseste Ramona…

8 răspunsuri to “Chestii de sarbatorit”

  1. laiurita said

    Sa ne traiesti! Si sa ne vedem la fel de voiosi peste inca un sfert de veac!
    E cat se poate de adevarat: o poza face cat o mie de cuvinte. Si sa stii ca ma bucur ca ai pus si tu poza cu scorul de la „lacucanasta”, parca aici se vede mai bine in detaliu 😀
    Te pup. Si sa stii ca ne mai auzim ca sa-ti tot spun „LA MULTI ANI!!!”

  2. sabiutza said

    LA MULTI ANI, sa fii fericita, iubita si mult noroc! Te pup si ne mai auzim la comentarii pe blog!

  3. Multumesc, Sabina! :*

  4. Victor B said

    Ca toată lumea vin şi eu cu un La mulţi ani mai călduros decât Soarele.
    Canasta e vreun joc de cărţi?

  5. Multumesc, Victor!

    Da, canasta e un joc de carti

  6. frati-tu said

    Sor-mea, LA MULTI ANI!!! Sa ne traiesti si sa ne nasesti (ceea ce, apropos, de-abia astept sa se intample)!

  7. si noi abia asteptam 😀 multumesc tuturor pentru urari!

  8. Ramo said

    Ce frumos…mai ca m-ai facut sa plang… ma bucur mult ca, intre rasete, voie-buna, canasta si vin, v-ati amintit (iar) de mine! Si voi imi lipsiti mult… mult de tot… toti… Nu stiu daca voi mai intalni iar alte persoane ca voi, cu care sa ma simt la fel de bine! Insa stiu sigur ca ma voi simti cel putin la fel de bine ca inainte de fiecare data cand ma voi intoarce in tara!
    Inca o data, LA MULTI ANI!!!!!!
    Pup dulce si te imbratisez!

Lasă un răspuns

 
