Din mintea mea creaţă

Limba noastră-i o comoară – partea a doua

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 15, 2009

Gasiti prima parte aici

a sta cu mainile-n san – standing with your hands in your breast
a te insuruba la treaba – screwing yourself to work
paguba-n ciuperci – loss in mushrooms
rade ciob de oala sparta – the fragment is laughing at the broken pot
branza buna in burduf de caine – good cheese in dog skin
unde dai si unde crapa – where you give and where it cracks
mi-a picat cu tronc – it fell on me with bang
s-a pus pe treaba – he put himself on work
a te culca pe o ureche – laying on a ear
a te pune cu burta pe carte – putting your belly on the book
e intr-o ureche – he is in one ear
a da ortul popii – giving the coin to the priest
a face caz – making case
a da rasol – giving quickie
las-o balta – let it pond
om cu scaun la cap – man with chair at his head
a da cu bata in balta – hiting with the stick in the pond
a pune pumnul in gura – putting the fist in the mouth
a taia macaroana – cutting the macaroni

 

L.E.

 

a o face lata – making it wide

a o face de oaie – making it of sheep 😀

4 răspunsuri to “Limba noastră-i o comoară – partea a doua”

  1. malpraxis said

    giving the coin to the priest =)) =))

  2. laiurita said

    Faci si tu ca Ramo… „Saga continua” :))
    Foarte tare si seria asta! Imi pare rau ca n-am avut si eu timp sa imi aduc aportul la acest capitol, dar nu ma las batuta. 😀

  3. Ramo said

    Da, saga continua :))
    Data ‘aviatoare’ sper ca ne vei solicita ‘aportul’. 😀 To make things even more hilarious. 😉

  4. Pai vi-l solicit de pe acum, ca eu continui sa strang „comori” 😀

Lasă un răspuns

 
