Din mintea mea creaţă

Mirosul de frig…

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 15, 2009

Ce frumos e afara! E frig dar frumos, e genul ala de vreme magica … Imi place sa stau in spatele geamului, ferita de frig, dar simtind totusi mirosul de frig. Si sunetul traficului, si stropii marunti marunti de apa care imi ating pielea daca scot o mana pe geam, ca o ceata … Ah, ce pacat este ca e prea frig sa stau cu laptopul in balcon! As asculta muzica in timp ce ma bucur de toate cele enumerate, ca sa intregesc tabloul, ca sa completez emotia. Toate astea imi aduc aminte de ceva, dar nu mai stiu exact de ce. E mai degraba doar o stare de spirit, decat o amintire completa.

In balcon am un crin, l-am primit de ziua mea de la mama. Miroase foarte frumos si foarte puternic. De cum deschid usa balconului, mirosul imi invadeaza narile, aproape agresiv.

Chiar e pacat ca nu pot sa stau in balcon …..

2 răspunsuri to “Mirosul de frig…”

  1. laiurita said

    Frumoasa starea ta de spririt… 🙂
    Eu, in schimb, nu pot sa spun ca m-am bucurat atat de mult de vremea de ieri. Ar fi trebuit sa facem o plimbare prin parc, iar griul cerului nu prea ne invita la asa ceva. In fine, subiectivismul asta…

  2. Ramo said

    Chiar ca se creeaza o stare de spirit faina… Parca imi amintesc de iernile de demult, stand la tzara, numai ca eu nu auzeam traficul, ci doar cate o ratza, cate o gaina harnica – pe orice tip de vreme – si simteam in nari foarte pregnant combinatia de parfum de mushcate si paine proaspata, atat de fierbinte ca nu o poti manca…:D ce fain era!

Lasă un răspuns

 
