Din mintea mea creaţă

Banc

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 20, 2009

O babuta la cabina de vot. Dupa 15 min iese babuta si intreaba : Maica, futu-va-n gura se scrie legat sau despartit?

6 răspunsuri to “Banc”

  1. Ramo said

    :))) super funny!

  2. Victor B said

    Super bancul… dar ştii soluţia lui Radu de la piticigratis?
    http://www.piticigratis.com/2009/11/sa-votam-gratis/
    :))

  3. malpraxis said

    babuta asta e o varianta obraznica a bunicii mele ca a zis odata: „eu va zic, nu ca eu va spun” :))

  4. @ Victor, oricum mesajul „subtil” pe care ni-l propune Radu e „citit” doar de amaratii aia care numara voturi

    @ Malpraxis, foarte tare :))

  5. claudiu said

    =)))))

  6. laiurita said

    Super banc si buna „solutie” de la Radu. Si eu sustin actiune si nu pasivitate (aia nu doare). Mergeti la urne!!!

Lasă un răspuns

 
