Din mintea mea creaţă

Scandalu’ interzis

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 24, 2009

Io stiam ca alte chestii sunt interzise …. dar deh. Nu le stiu eu pe toate!

6 răspunsuri to “Scandalu’ interzis”

  1. laiurita said

    Am mai vazut si eu panoul asta. Bine ca te-ai invrednicit tu sa faci o poza… asa mai dam sfoara in tara! Democratie, ca democratie, dar nu orice lucru este permis.

  2. Andi said

    buna asta:)))

  3. malpraxis said

    daca te uiti atenta se vede inainte de „ARUNCATI” un „NU” in fata dar a cazut. se vede si „S”-ul de la „SAU”. am vedere buna

  4. @malpraxis, de acord, dar scandalu’ tot e interzis :))

  5. malpraxis said

    scaldatul, scaldatul 🙂 scandalul e la tv si in ziare :))

  6. @malpraxis, pai de-asta e la tv si in ziare, ca pe lacul herastrau l-au interzis 😀

Lasă un răspuns

 
