Din mintea mea creaţă

Pauza din scris

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 26, 2009

Nu m-am mai putut aduna sa mazgalesc cuvinte, in ultimul timp. Nu sunt in apele mele, sunt suparata, mi s-au scufundat corabiile si sunt apatica si hopeless. Brusc si dintr-o data tot viitorul a devenit incert si nu mai stiu nimic. Asa ca sa ma iertati ca va dau numai linkuri si chestii luate de pe net, insa nu sunt prea creativa.

3 răspunsuri to “Pauza din scris”

  1. Victor B said

    Cunosc sentimentul, încă-l am şi acuma. Scriu doar după o încurajare bahică…

  2. celmaibun said

    Ştiu, ştiu..toţi trecem prin asta >:D<

  3. laiurita said

    Stai liniștită. Și eu duc lipsă de creativitate în ultima vreme. Sunt și chestiuni mai puțin fericite care se întâmplă în jurul nostru (și care ne prind și pe noi în vâltoarea lor, din nefericire), dar – după cum ți-am și spus – după furtună iese și soarele. Trebuie doar să avem răbdare (cât mai multă).
    Sunt convinsă că nu o să treacă prea mult timp până când vei începe din nou să ne „bombardezi” cu postări proaspete. 😀

Lasă un răspuns

 
