Din mintea mea creaţă

Dileme

Posted by Alexandra Ene pe Noiembrie 30, 2009

Voi aveati dileme legate de cuvinte, in copilarie? Mie anumite omonime mi-au dat bataie de cap la varsta la care mergeam la gradinita. De exemplu o data mama mi-a spus ca nu imi poate cumpara un iepuras de plus, ca e scump. Pentru mine cuvantul scump insemna drag 😀 si nu intelegeam motivatia mamei de a nu imi cumpara iepurasul.

6 răspunsuri to “Dileme”

  1. miluch said

    si pana la urma l-ai primit pe Iepurila ?

  2. nu 😦

  3. nu cred că am avut probleme, dar e interesant ce zici :))

  4. Metalshrine said

    Zi mersi ca nu ai luat mot a mot expresia a te baga in sufletul omului sau altele asemenea 😛

  5. @metalshrine, am o lista intreaga de expresii de genul, din fericire insa nu am luat nici una la propriu … sau nu-mi aduc aminte 😀

  6. Ramo said

    pe mine ma speria ideea ca o sa ma manance cineva atunci cand venea spre mine zicand chestii gen ‘manca-ti-as ochisorii de fetita frumoasa’ =)) si ma ascundeam dupa mamaia :))) sau fugeam… 😀 daca erau multe…

Lasă un răspuns

 
