Din mintea mea creaţă

Absurdistan, the end of choice

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 6, 2009

Lumea inca mai voteaza cu PSD. De ce ????? D’aia n-avem de unde alege, ca ne taiem singuri craca de sub picioare. No comment.

P.S. Multumesc Oanei pentru titlu.

7 răspunsuri to “Absurdistan, the end of choice”

  1. Metalshrine said

    Este foarte simplu de explicat de ce. Jumatate dintre votanti sunt asistati social de catre stat sau au afaceri cu statul. Mai sunt cativa care nu au curajul de a alege altceva…dar astia sunt putini si pe duca.

  2. Noemi said

    A iesit Basescu, draga mea. Ce-ar mai fi de zis?
    Aici nu e vorba despre curajul de a alege sau nu pe cineva, ci de faptul ca fiecare a incercat, din doua rele, sa aleaga varianta mai putin rea (asta din punctul fiecaruia de vedere:D).

  3. Miku said

    Bai, mai e si categoria gen maica-mea, care moare de frica c-o da Baselu afara, vezi doamne… Asa ca sa nu te mai mire absolut nimic.

  4. Ramo said

    huh? ;;) pe mine ma scuzati, dar habar nu am ce se intampla cu alegerile, cine candideaza, cine pe cine cumpara, cine pe cine intimideaza… Postarile tale m-au trimis cu gandul la cartile lui Orwell… In timp ce-n minte imi suna tare un SAD BUT TRUE…
    Chiar ca nu prea mai ai ce comenta…

  5. malpraxis said

    muie basescu!!!! muie geoana! muie psd! muie pdl! muie udmr! muie la toti! scuze de limbaj dar sunt scarbit total…

  6. Am fost deja aproape 3 mandate si sub conducerea celeilalte variante… a fost bine?

  7. malpraxis said

    dupa mine, da! a fost mai bine? de ce? pentru ca ai mei o duceam mai bine. de cand e basescu presedinte sincer nu mai e asa bine. deci pot sa spun ca era mai bine…cel pentru ai mei. de fapt noi romanii, nu avem un politician capabil sau macar care sa vrea sa faca ceva cu adevarat…viitorul nu suna bine dupa mine.

    ps:sa nu se inteleaga ca sunt cu psd-ul, ca nu sunt, nu sunt cu nimeni, sunt apolitic 🙂

Lasă un răspuns

 
