Din mintea mea creaţă

Banc.

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 10, 2009

Ce i-a raspuns sotia lui Geoana, dupa ce el i-a multumit? „N-ai pentru ce”.

8 răspunsuri to “Banc.”

  1. Oana said

    “Geoana, foarte vesel, se intalneste cu bunicuta. De ce esti asa
    vesel? Mi-am facut testul IQ. Si? A iesit negativ”.

  2. nu ma treci si pe mine la blogroll? sau nu itiplace blogu` meu? ;;)

  3. okay, astept sa ma treci si ma anunti 😛

  4. gata si eu 😉

  5. malpraxis said

    basescu, geoana si antonescu se prabusesc pe o insula pustie. se sfatuiesc ei si decis sa se duca fiecare in alta directia pentru a cauta de mancare. dupa vreo 1 ora si ceva antonesc il vede geoana ca fige ceva. se gandeste cum sa-l abordeze si ii zice: auzi, geoana eu m-am gandit bine si nu prea imi place de basescu. geoana: daca nu-ti place, nu mananci. =))

  6. malpraxis said

    app explica-mi si mie bancul postat de tine ca eu nu-l inteleg chiar daca imi plac la nebunit bancurile seci

  7. @malpraxis, nu a ajuns presedinte, deci a multumit in zadar. „Nu a avut pentru ce”, la propriu

  8. malpraxis said

    pana ma prind eu… 😀

Lasă un răspuns

 
