Din mintea mea creaţă

Care e smecheria cu Twitter?

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 16, 2009

Citesc peste tot ca e addictive, ca e un mirc reloaded, ca unii pierd ore in sir p’acolo. Mi-am facut si eu un cont, insa sincera sa fiu nu numai ca nu mi se pare addictive, insa chiar nu inteleg care e marea scofala. So, va intreb pe voi, ca eu poate sunt mai lenta: ce poate sa faca twitter pentru mine?

2 răspunsuri to “Care e smecheria cu Twitter?”

  1. celmaibun said

    nici pe mine nu prea mă atrage twitter ăsta ;)) dar follow me dacă tot e la modă 😀

  2. victorblog said

    Din cate mi-am dat eu seama pe twitter circula mai repede veştile.
    Câteodată când găsesc ceva interesant, o poză sau un filmuleţ, nu-l mai pun direct pe blog ci pe twitter.

    Twitter e ca o colecţie de statusuri de messenger dacă vrei definiţia dată de mine. 🙂

Lasă un răspuns

 
