Din mintea mea creaţă

Mouse vs. Touch pad

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 17, 2009

Acum o mie de ani cand am inceput sa folosesc laptopul, am stricat un mouse.  Da’ cum laptopul este dotat cu touch pad, nu m-am grabit foarte tare sa imi iau altul, mai ales ca la mine criza financiara venise prematur si aveam de ales intre tigari si mouse. Si se stie ca orice fumator va alege tigarile, chiar si in loc de mancare sau apa. Asdar incet incet m-am invatat cu surogatul ala de mouse, chiar daca am injurat printre dinti mult si bine in acest proces.

Acum cateva zile mi-am adus aminte ca imi cumparasem un mouse, si m-am decis ca a venit momentul sa il folosesc, intrucat joc de zor un joc la care chiar este necesar. Sa nu va spun ca acum ma simt ca un om handicapat atunci cand incerc sa folosesc touch pad-ul! M-am dezvatat de el imediat si m-am reacomodat cu varianta mult mai accesibila. Vorba aceea, fie painea cat de rea, tot mai bun e cozonacul.

3 răspunsuri to “Mouse vs. Touch pad”

  1. Ramo said

    da..si mie mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu touch pad-ul…
    eh… si noi pe aici..laudandu-ne ca avem laptopuri :)) 😛

  2. ti-am dat o leapsa la mine pe blog. 😛

  3. i’m on it ;))

Lasă un răspuns

 
