Din mintea mea creaţă

Leapsa

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 18, 2009

Am primit o noua leapsa de la ştrumfiţa cu eşarfă. Here goes

1. Numeşte cea mai mare frică a ta.
Cred ca ar fi vorba de frica de dentist … Merg acolo ca gaina la taiere. Tremur din toate incheieturile si am mereu senatia ca sunt pe punctul sa lesin, inca de cand simt mirosul din cabinet. Brrrr! Hai sa schimbam subiectul!

2. Idealul tău în viaţa este…?
Nu mi l-am definit inca. Adica am trecut prin diverse etape si am avut fel de fel de sperante, mai mult sau mai putin nebunesti si … idealiste 😀

3. Dorinţa ta cea mai ascunsă
Dorintele mele ascunse nu pot fi spuse public. Nici macar in soapta la ureche.

4. O persoană pe care o admiri. De ce?
Admir o gramada de persoane pentru diverse calitati pe care le au, chiar daca pe de alta parte aceleasi persoane au alte insusiri care ma deranjeaza. De fapt cred ca la fiecare persoana din viata mea admir cate ceva, cat de marunt

5. Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie?)
Cadourile de suflet mi-au adus cele mai mari bucurii, acele obiecte mici si nevaloroase dpdv material dar care inseamna enorm altfel. Dar daca e sa ma refer la un cadou valoros prin ceea ce este, masina bate de departe orice alt cadou primit. Precum stiti ador sa conduc. Masina am primit-o de la mama, de ziua mea acum un an.

Un răspuns to “Leapsa”

  1. Andrei said

    Dar vezi ca leapsa trebuie sa mearga mai departe, asa ca va trebui sa-ti continui articolul cu un nou blogger care sa raspunda la aceste intrebari! O seara faina!

Lasă un răspuns

 
