Din mintea mea creaţă

Alb intunecat

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 20, 2009

Asa arata iarna noaptea din balconul meu. Zapada peste tot, liniste si intuneric. Cateva dintre becurile stradale trag chiulul, nu ca ar fi fost prea lumina si altfel. Cainii maidanezi s-au ascuns de frig cine stie pe unde, masini trec pe bulevard insa foarte rar si cu viteza mica, astfel ca este foarte liniste. Asta vara frunzisul statea in calea ochilor mei, acum copacii sunt goi si vad lejer toate blocurile pe care inainte doar le ghiceam.

M-am uitat putin imprejur, la locul care asta vara mi-a fost birou si living si bucatarie si de toate. Acum geamurile au gheata pe dinauntru si zapada pe din afara, si este extrem de frig. Imi place iarna, imi place zapada si atmosfera asta magica, mai ales atunci cand ninge … Insa atat de tare mi-e dor de vara!

3 răspunsuri to “Alb intunecat”

  1. freyjad said

    Alb intunecat… inspirat titlul! Si la mine este cam la fel. zapada, liniste si ger. Desigur, si intuneric. Si tacere. Numai Honey mai rupe tacerea uneori, cand isi aminteste sa mai roada cate ceva, sa mai dea o tura tzarcului. ;))
    Ce as vrea o cana de vin fiert, cu tine, Licurici si Saby! Te pup dulce!

  2. Offshore said

    nu suport iarna..orice ar fi:)

  3. Botezatu said

    Offshore, in ce sens nu suporti iarna? Ca e frig? Pacat. Uni nu stiu sa profite de iarna si de Sarbatorile astea atat de frumoase.

Lasă un răspuns

 
