Din mintea mea creaţă

Leapsa: 10 ciudatenii

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 27, 2009

Am primit aceasta leapsa de la strumfita cu esarfa. Trebuie sa enumar 10 lucruri ciudate la mine. Paradoxal, desi stiu o gramada de lucruri care sunt ciudate la mine, mi-a fost destul de greu sa le gasesc acum cand a trebuit sa le pun pe hartie … aaaa, ma rog, ati inteles voi.

1. Am nevoie aproape zilnic de cate un „moment de reculegere”, in care sa fiu singura, sau daca nu, macar sa fie liniste si sa pot fi cu gandurile mele

2. Port adevarate dialoguri interioare, si uneori replicile pe care mi le dau ma surprind

3. Dimineata sunt morocanoasa si vad lumea gri, exceptand diminetile in care urmeaza sa plec undeva (din oras).

4. Cand cineva ma supara ma inchid imediat in cochilia mea. In general imi trece repede, uit si iert (in ciuda lucrurilor care se spun despre zodia mea)

5. Cand imi fac ceai, deseori uit cana cu plicul de ceai in bucatarie si imi amintesc abia peste o ora ca tre sa il scot.

6. Nu ma simt confortabil in locuri pustii.

7. Vremea imi influenteaza starea de spirit. Vara cel mai mult imi place cand ploua torential si cand este intunecat.

8. Daca sunt singura, nu pot sa dorm pe intuneric.

9. Sunt foarte calma in general, sunt greu de enervat, desi in realitate, in gand sirul de injuraturi incepe cu mult inainte sa ridic macar o spranceana.

10. Atunci cand mananc, nu suport sa fiu atinsa pe spate. De nimeni, sub nici un motiv. O data asa ceva a provocat o cearta in toata regula.

Leapsa merge mai departe catre Ramona, Licurici, Victor

6 răspunsuri to “Leapsa: 10 ciudatenii”

  1. lol :))) ultima e cam ciudata .. RAU !

  2. pai asta e si ideea…. astea sunt ciudateniile mele 😀

  3. Freyja said

    Cu totii avem ciudatenii…;))

  4. Andrei said

    Esti ciudata rau :))

  5. And proud of it too 😀

  6. […] la articole, sau la comentarii . Citeste si despre Google Reader Am primit leapşa de la Alexandra, şi o transmit mai departe lui Bulishor, Cipoc, Starchi, Luana şi bineînţeles tuturor care vor […]

Lasă un răspuns

 
