Din mintea mea creaţă

Cumparaturi in ajun de revelion

Posted by Alexandra Ene pe Decembrie 31, 2009

Am plecat dis de dimiziua cu Laura sa luam de baut si de rontait pentru noaptea dintre ani. La ora 11 te astepti sa cam bata vantul prin magazine, nu? Ei bine, socul a venit cand am vrut sa intram in parcare la Real. Se mergea cu  doua viteze: incet si foarte incet.  Am trecut pe langa o domnisoara care tocmai lovise ceva sau pe cineva, se certa cu o duduie cu un carut si isi baga elegant organul in familia altui sofer (imi imaginez ca se mangaiasera prietenos masinile intre ele). Mi-am dorit sa merg putin mai repede, pentru ca domnisoara parea foarte dornica sa paraseasca locul faptei iar eu eram exact in calea ei.

Cativa metri mai incolo, alti doi soferi se certau si isi umpleau reciproc frigiderele. Foarte amabil din partea lor, m-am gandit eu, sa isi ofere un astfel de ajutor in ajun de an nou. That’s the spirit!

A trebuit sa vizitam 3 hypermarket-uri – si tot nu am gasit  ce vroiam. Cozile au fost lungi in toate 3 cazurile, atat la parcare cat si la casa. Magazinele erau pline ochi, nu am gasit nicaieri carucioare iar la doua dintre ele nu am mai gasit nici macar un cos. Fun!

Ca sa intregesc tabloul trebuie sa va spun ca am facut gripa, si ieri aveam febra in timp ce se intamplau toate cele povestite.

Un an nou fericit tuturor, si faceti-va cumparaturile la timp!

6 răspunsuri to “Cumparaturi in ajun de revelion”

  1. DianaEmma said

    Eu sunt invatata de multi ani ca nu se fac cumparaturile acuma.
    Cand eram la mama acasa, oras mic, si tot pe 31 sau 24 stateai la cozi infernale.

    Desi am patit-o si anul asta.
    Sunt la niste prieteni la Brasov, si zic, hai sa mergem sa cumparam de astea de ultimul minut, fructe pentru salata, paine, etc. Nu era coada, dar am gasit abia doar niste banane si niste portocale amarate, am luat ultima paine de pe raft. =))

  2. Eu nu am mai mers la cumparaturi pe ultima suta de metri. Imi inchipuiam ca e aglomerat, insa nu chiar atat de rau, mai ales dimineata

  3. Miku said

    Faza dura e ca lumea e acolo de la 8 dimineata, adica tu la 11 chiar aveai pretentii nu stiu cum sa`ti zic :))

    eu m`am dus acuma la 2 sa iau un sampon si niste prajituri de la CrisTim, si era horror acolo…oameni cu cate 3 cosuri [ nu exagerez ] care carabaneau in ele toate rafturile

    …mergea bine o Carmina Burana pe fundal, iti zic.

    Te pup, la multi ani, sa petreci frumos de revelion :*

  4. @Miku, haha, da, Carmina Burana se potrivea unui astfel de peisaj … apocaliptic 😀 Pe bune, ziceai ca e ultima masa pe care o vor avea. La multi ani si petrecere frumoasa si tie!

  5. Tipic pentru romani sa faca cumparaturile pe ultima suta de metri.Norocul meu e ca am fost acum 5 zile sa iau ce imi trebuie si a fost chiar relaxant.

  6. DianaEmma said

    Tipic, tipic… dar uneori mai uiti sa iei 2-3 chestii…

Lasă un răspuns

 
