Din mintea mea creaţă

Blogeritza plictisita preia lepşe

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 3, 2010

1. Ce speli prima data la dus?
gatul

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
negru sau rosu

3. Îti place cafeaua?
de obicei doar atunci cand isi face altcineva, altfel eu dimineata beau ceai

4. Cum te simti acum?
sunt nervoasa, mi-e frig, ma doare capul si stranut intruna, ma dor ochii … ce sa mai, excelent!

5. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
n

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
un peisaj apocaliptic

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
nu numai ca pot dar chiar o fac

8. De ce ai o pofta puternica acum?
n-am, in schimb am o foame …

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
sarmalute

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
nu, dar am numarat de 10 ori pana la 100

11. Musti sau lingi înghetata?
ambele

12. Folosesti emoticoane?
da, am mereu multe emotii de exprimat

13. Câte dormitoare are casa ta?
unul singur, coexistand in acelasi timp si spatiu cu sufrageria

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
da, chiar mai multe

15. Îti place brânza?
Da

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Apocalyptica – Driven

17. Câte tari ai vizitat?
am vizitat una si am mai tranzitat inca una

18. Sunt parintii tai stricti?
N-au cu cine sa fie

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
nu cred

20. Ai lua masa cu George W. Bush?
da, cred ca ar fi interesant

21. E ceva stralucitor în camera ta?
niste bijuterii

22. Închiriezi filme?
de unde? 😀

23. Unde vei merge sâmbata seara?
inca nu stiu, propuneri?

24. Oua albe sau maro?
…. what??

25. Îti place muzica?
foarte mult

26. Ai mers cu trenul?
recent, nu

27. Ce zi a saptamânii e?
duminica

28. Ce ai mâncat la prânz?
inca nu am mancat de pranz (stiu, sunt nesanatoasa, e 6 seara!!!)

29. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
nu stiu

30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
yup

31. Ce crezi despre Yankees?
absolut nimic

32. Ai parul ondulat?
creţ mai precis

33.Când ai plâns ultima data?

acum cateva zile

34. Ai intrat vreodata într’un zid?
nu, pentru ca nu i-am gasit usa

35. Anotimpul preferat?
primavara

36. Adormi cu televizorul deschis?
doar cand sunt singura acasa, dar in general prefer linistea si intunericul

37. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
pe vremea mea in Fire nu-ti dadeau pahar la bere, deci…

38. Crezi ca esti bătrân?
=))

39. Ti-e frica de întuneric?
depinde cat de intuneric 😀

40. Îti place viata ta momentan?
o sa imi placa si mai mult atunci cand mi se vor indeplini anumite dorinte

41. Bati în lemn?
atunci cand ciocan la usa

42. Ai o vedere buna?
trag nadejde ca atunci cand o sa imi fac ochelarii, o sa am!

43. Poti sa faci hula hoop?
nu am  incercat niciodata

44. Unde sunt parintii tai?
fiecare la el acasa, cred

45. Ai fost vreodata sarutat în lift?
da

46. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
blank 😀

47. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
in copilarie de cateva ori (shhhhhht!!)

48. Ce ai cumparat ultima data?
sampon

49. Cât de des vorbesti la telefon?
depinde cat de des sunt sunata, oricum conversatiile mele in mod normal dureaza maxim 3 minute

50. Esti într’o relatie complicata?
toate relatiile sunt complicate

51. Ai pus piedica cuiva vreodata?
si cate si mai cate 🙂

52. Folosesti betisoare chinezesti?
nu, n-am avut ocazia

53. Ierti prea mult?
iert exact cat trebuie

54. Detii o arma?
nu

55. Ai fost vreodata într-un castel?
da

56. Îti place parul tau?
foarte mult

57. Îti place de tine?
bineinteles!!!!

58. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
sunt alte persoane de care sunt mult mai apropiata

59. Ti-a placut leapsa asta ?!
foarte lunga 😀

2 răspunsuri to “Blogeritza plictisita preia lepşe”

  1. […] 58. Eşti mai apropiat de mami sau de tati? De Puiul. 59. Ţi-a plăcut leapşa asta ?! Dacă nu-mi plăcea, n-o furam, ca de obicei (de data asta, de la Mintea Creaţă)! […]

  2. […] 59. Ţi-a plăcut leapşa asta ?! Dacă nu-mi plăcea, n-o furam, ca de obicei (de data asta, de la Mintea Creaţă)! […]

Lasă un răspuns

 
