Din mintea mea creaţă

Avatar

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 8, 2010

O sa incep prin a va spune ca eu nu sunt absolut deloc cinefila, vad filme foarte rar. Am ratat o gramada de filme arhicunoscute, de exemplu nu am vazut Titanic.

Auzisem de filmul asta ca este laudat de toata lumea, dar mai auzisem si ca dureaza 3 ore, motiv pentru care il priveam cu suspiciune. Eu  uneori ma plictisesc la filme, mai ales atunci cand sunt lungi. Astfel ca propriile- mi cuvinte si concluzii de dupa film m-au surprins foarte tare.  M-a captivat de la inceput, pe toata durata filmului am avut senzatia ca sunt acolo in realitate (cand o sa ma imbogatesc o sa vreau si eu sa am un IMAX acasa 😀 ) si habar n-am cand au trecut 3 ore, cert este ca atunci cand s-a terminat filmul mi-as fi dorit sa il revad chiar atunci, pe loc. Dealtfel chiar o sa il revad cat de curand.

Nu va uitati la filmul asta de acasa, nu merita vazut altfel decat 3D !

Un răspuns to “Avatar”

  1. celmaibun said

    azi, ora 16.00, eu -> film :))

Lasă un răspuns

 
