Din mintea mea creaţă

Sunt intr-o ureche.

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 11, 2010

Pentru ca mi s-au stricat castile si aud numai in urechea dreapta. Iar. Fac cum fac si mereu se intampla nenorocirea asta. Data viitoare imi cumpar niste casti mai de doamne ajuta (asa imi promit mereu).

So … nu mai pot asculta piesa din postarea precedenda.

4 răspunsuri to “Sunt intr-o ureche.”

  1. asirensong said

    :)) asa mai patesc si eu! lol, la mine tin castile astea maxim 3 luni. deh calitate romaneasca, ce sa mai, degeaba am dat bani calumea ca…calitate moncher;))

  2. si la mine tot cam asa, exceptie a facut o singura pereche pe care dadusem bani frumosi, alea m-au tinut aproape un an… altfel la mine castile sunt consumabile, la fel ca hartia de imprimanta sau alte alea

  3. Sufletinho said

    si eu ma gandeam ca poate sunt eu blestemat:D eu mereu raman intr-o ureche, dar nu se termina aici. Prima data constat ca nu se mai aude o ureche:). mai tarziu descopar ca daca stau cu capul inclinat la nu stiu cate grade, sau innod firul de la casti in nu stiu ce fel de nod pescaresc am sanse sa aud iar cu amandoua. si mai tarziu, imi dau seama ca tacticile dinainte nu mai functioneaza, si incerc sa caut variatii. oricum la cum dau din cap sa prind pozitia, nu cred ca-si da cineva seama ca eu nu aud nimic in casti:))

Lasă un răspuns

 
