Din mintea mea creaţă

N-o vedeam de nas

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 12, 2010

Ajunsa acasa azi, m-am apucat sa imi caut sticluta cu picaturile de nas (inca mai sunt putin racita). In mod normal ele se afla pe birou, insa dupa ce am scotocit tot biroul si nu le-am gasit mi-am largit orizontul (de cautare). Pe langa birou, pe sub birou, prin genti – oi fi vrut sa le iau cu mine! Mai departe, pe masuta de langa pat, pe sub masuta de langa pat, chiar prin pat – dimineata sunt atat de zapacita ca de multe ori imi gasesc telefoanele pe sub perne, le uit acolo dupa al 10-lea snooze cand intr-un final ma dau jos.

In fine, am cautat prin toata casa amarata de sticluta si degeaba, deja ma dadeam batuta si ma duceam la farmacie sa imi iau alta… cand intr-un moment de maxima inspiratie am ridicat de pe birou o sticla de suc, si, ce sa vezi, in spatele ei tronau picaturile mele.

Niste cursuri de atentie se predau pe undeva?

5 răspunsuri to “N-o vedeam de nas”

  1. laiurita said

    Nu am auzit, din păcate, despre niște cursuri de atenție. Însă sunt convinsă că oricum nu ar fi de folos atunci când ne jucăm singuri feste. 😀

  2. Victor B said

    asta nu-i nimic. Să vezi când poţi jura că cineva ţi-a furat cheile de la maşină, sau când subit crezi în existenţa diavolului care face mişto de tine.
    Pe bune, am căutat cheile peste tot. Erau în locul în care căutasem deja, însă din grabă nu le-am văzut deşi erau la vedere, nu ascunse. Bine, grabă sau somn prea mare…:D

  3. @Victor, mi-am cautat o data cheile de la masina juma de zi 😀 Erau in locul in care cautasem prima data, doar ca din nu stiu ce motiv nu le vazusem. Tot de nas, probabil

  4. asirensong said

    vai vai si eu patesc la fel, mie mi se zice zapacita; odata mi am dus la examen si o colega m a rugat cu o zi inainte sa i tin carnetu sa i treaca profa nota. booon, a doua zi, ma prezint la examen, era colocviu si intram p rand. Totu bine si frumos, si ma urc in autobuz si ma duc acasa, la vreo 40 de km de oras. Si ma suna colega: unde esti? ca mi trebuie carnetu ca intru la examen:))si nici bn n am ajuns aks, ia ocazie si fugi inapoi si am ajuns la fix cand ii venea ei randu`, am batut la usa, am facut un zambet maaree si i l-am dat.:)))

    nu mai zic cate obiecte am pierdut de fiecare data cand ies din casa, iar cand nu, am grija sa arunc din greseala cate ceva la gunoi:))

  5. haha, si eu mai arunc la gunoi cate ceva util ! pe lista sunt deja lingurite, o punga cu bomboane, un strugurel …. si altele 😀

Lasă un răspuns

 
