Din mintea mea creaţă

O plimbare de diminoapte

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 14, 2010

Azi la 5 jumate dimineata eram deja in masina, dupa doua ore de somn. Ce ciudata e senzatia sa te trezesti de dimineata si sa fie inca intuneric! Mereu am fost revoltata pe zilele de iarna in care trebuia sa ma trezesc inainte de 7, 8 sau la cat rasare soarele.

Dupa ce am rezolvat ce era de rezolvat, m-am gandit: de ce sa merg eu direct acasa cand pot sa dau o tura de oras? Ca pe intunericul asta sigur e devreme rau si deci, o sa fie pustiu. Si uite asa m-am blocat – aproape ca de bunavoie – in trafic 😀 Cand am ajuns acasa mi-a traznit alta idee creaţă, si anume, daca n-am putut sa alerg masina, macar sa ma plimb pe jos, cand mai apuc eu sa ma plimb asa cu noaptea in cap? Dar m-am convins rapid ca plimbarile matinale au semnat un contract de exclusivitate cu vara. Dupa cativa pasi m-am intors hotarata spre scara blocului. Brrrr!

Si acum, in loc sa dorm ca orice om normal care s-a intors acasa intr-o zi in care a dormit numai doua ore … eu stau pe net si pierd timpul in speranta ca ma voi  impaca cu fusul orar, din nou, cu aceasta ocazie.

2 răspunsuri to “O plimbare de diminoapte”

  1. laiurita said

    Imi pare rau sa aud de plimbaricile care nu au iesit tocmai cum iti doreai, insa iti doresc succes cu (re)adaptarea la fusul orar. 😉

  2. Freyja said

    cu fusul orar multi suntem certati!

Lasă un răspuns

«
 
