Din mintea mea creaţă

Bip-uri

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 20, 2010

Mai stiti cand ne dadeam bipuri in disperare? Cand telefonia mobila era inca prea scumpa si nu prea ne puteam permite sa vorbim sau sa dam mesaje, si cel mai la indemana mod de a transmite cuiva “ma gandesc la tine” era sa dai un bip.

Cat timp e de ultima data cand am dat cuiva un bip in acest scop? In prezent nu mai exista decat bipurile de “am ajuns in fata blocului, poti sa cobori” sau variatiuni pe aceeasi tema.

N-am un motiv anume pentru care va spun asta. Ma bucur ca telefonia mobila a devenit accesibila si nu mai este nevoie sa vorbim “la 3 secunde” si nu cred ca mi-ar placea sa mai primesc bip-uri cat e ziua de lunga, cum era acum cativa ani. Insa mi-am adus aminte de asta, cand am dat azi in agenda peste ultimul contact cu care am mai pastrat ritualul apelurilor, pana acum vreo 2 ani.

3 răspunsuri to “Bip-uri”

  1. malpraxis said

    chiar, ce vremuri…imi aduc aminte cand eram in liceu prin clasa a9a si/sau a10a si dadeam bipuri proximativ cu scopul de care ai vorbit tu si mai dadeam si mesaje ca aveam bani =)) =)) noroc cu cosmoteul asta ca a intrat pe piata cu ofertele astea cu multe minute si dupa si ceilalti operatori de telefonie au inceput sa bage oferte de gen. oricum chiar daca ni se pare noua ca facem afacere incarcand cartela cu 5 euro (26 de lei) si apoi sa ne activam o oferta cu sute de minute nu e chiar asa. e ca si cu banca, indiferent de cat de avantajoasa e oferta pentru tine, tot banca iese in avantaj 🙂

  2. Freyja said

    bip 1 – am inceput sa ma imbrac
    bip 2 – sunt gata, acum ies
    bip 3 – am ajuns
    bip 4, 5, 6, 7, 8 ,9 – NU MAI IESI??? WHAT’S TAKING SO LONG??
    BIP 10 – hai ca te-am vazut 😀 mergi drept inainte si ajungi la masina mea 😀

  3. @Freyja: complicat limbaj 😀

Lasă un răspuns

 
