Din mintea mea creaţă

… si inca un banc

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 22, 2010

Ursuletul alb se juca p’afara-n Groenlanda lui, intra subit in casa si-o-ntreaba pe ma-sa:

– Mama, tata sigur era urs polar?

– Da puiule, sigur!

Dupa un sfert de ora:

– Mama, da’ si bunicu’ era urs polar?

– Sigur, puiule, si bunicu’!

Dupa un ceas:

– Mama, da’ tu esti foarte sigura ca si strabunicu’ era urs polar?

– Da draga, da! Dar de ce ma tot intrebi?

– Nush’ ce p….. mea am de mi-e asa frig…

2 răspunsuri to “… si inca un banc”

  1. laiurita said

    Deh… probleme existențiale. 😀

  2. Freyja said

    :)) super bancul..
    vezi ca te-am nominalizat la mine pe blog

Lasă un răspuns

 
