Din mintea mea creaţă

Am primit un premiu :D

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 23, 2010

Pentru ca Freyja a gasit de cuviinta sa mi-l acorde. Premiul vine si cu niste reguli:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie să își prezinte premiul pe blog și să adauge un link la acest post, care ne explică ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a câștigat premiul este rugat să viziteze acest post și să își adauge numele la Mr. Linky List
5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui(/ei).

Bloggerii carora le acord premiul sunt:

1. Laiurita

2. Ramo

3. Victor

4. Gealapa

5. Incultura

6 răspunsuri to “Am primit un premiu :D”

  1. Freyja said

    Felicitari!

  2. Adi said

    felicitari si multumesc pentru nominalizare

  3. malpraxis said

    felicitari! dar since mi se par o porcarie premiile de genul asta. am primit si eu odata un premiu asemanator dar sincer ti-am zis mi se par o porcarie. oricum felicitari! 🙂

  4. STAR said

    Felicitări 🙂

  5. laiurita said

    Felicitări! și Mulțumesc! – imediat adaug informația la postarea mea. 😀

  6. celmaibun said

    mulţumesc mult >:D<. şi felicitări de asemenea pentru premiu 🙂

Lasă un răspuns

 
