Din mintea mea creaţă

Let it snow, let it snow, let it snow…..

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 24, 2010

Astazi furam (timpul este perfect simplu, nu prezent 😀 ) prin Herastrau la o plimbarica prin frig. Anul asta pentru prima data in foarte multi ani, se pare ca avem parte de zapada la modul serios, nu 2-3 zile acolo. Asta e si bine, e si rau. Anii trecuti cand inca nu eram soferita, speram sa fie zapada macar o luna. De fapt o luna si atat. De fapt daca ar fi dupa mine iarna cu totul ar dura o luna si atat si pe urma s-ar face primavara. Vorba aceea, primavara vine, octombrie a venit.

Anyway.

Cum spuneam azi am fost prin Herastrau si ne-am (adica de fapt eu n-aveam manusi deci mi-ar fi fost, daca nu imposibil, macar dureros, asadar s-au) batut cu zapada. Eu am fost mai mult spectator. Azi am avut ocazia sa imi aduc aminte ce inseamna soare cu dinti. Era soare insa temperatura era cu cateva grade sub 0. Lacul e alb, bazdat de lungi late – poteci pe care o gramada de persoane (cu bocanci imblaniti, imi permit sa presupun) s-au plimbat. Cam asta e atmosfera de iarna la care visez in ultimii ani. Totusi …. brrrrrrr!!!

Cineva o iubeste pe Alice in secret

.

.

.

.

.

.

Tolstoi are caciula de zapada

7 răspunsuri to “Let it snow, let it snow, let it snow…..”

  1. Alina said

    de fapt a vrut sa scrie ,,ALINA,, :)))) (stim noi cine:D )

  2. eh, a gresit si el doua litere 😀 :)))

  3. Alina said

    neatentia dom’ne..neatentia :))

  4. laiurita said

    A fost foarte distractiv, chiar dacă nu am rezistat mai mult de o oră. Dacă am fi știut să mergem mai bine echipați, poate ajungeam și noi să lăsăm mesaje pe lac… 🙂

  5. Freyja said

    ma bucur ca s-a gandit cineva la Tolstoi si l-a ”echipat” de iarna 😀 (asta in caz ca era facuta de ”mana omului”). ma bucur ca v-ati distrat. a inceput sa imi fie dor de Bucuresti…

  6. asirensong said

    sunt frumoase plimbarile iarna, dar mai rar…ca daca iesi la mine unde in timpul iernii ajunge la -30 de grade, nu ti mai trebuie nimic!;))

  7. ah, ce tare!

Lasă un răspuns

 
