Din mintea mea creaţă

Un fel de chineza

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 24, 2010

7 răspunsuri to “Un fel de chineza”

  1. laiurita said

    Eu aud doar ”ya, ya, yo, yo”. :)) Cred că le-a fost greu celor care s-au ocupat cu subtitrările. 😀

  2. Freyja said

    si eu cred la fel! geez…

  3. malpraxis said

    doamne cat am ras cand am vazut filmul asta :)) tin minte ca era vreo 2-3 dimineata si cand am vazut clipul am cazut de pe scaun 😀

  4. arogantkid said

    tu pui filmuletele astea de pe youtube la 1 an dupa ce le-a vazut toata lumea?

  5. arogantkid said

    atunci mai da search pe youtube la:
    -david after the dentist
    -sneezing panda
    -in traducere libera
    -incredibly slow murder with extremely ineficient weapon
    -balci la piscani

  6. spidermonkey93 said

    nici eu nu-l vazusem.la un mom dat inteleg doar”what the fuck what the fuck what the fuck””ya yo ya yo”:)))))))))

Lasă un răspuns

 
