Din mintea mea creaţă

Iarna pe ulita 2010

Posted by Alexandra Ene pe Ianuarie 29, 2010

Gasita pe net, nu imi apartine 😀

A-nceput de ieri s-apara
Cate-o groapa de rahat.
Vremea s-a mai imbunat,
Strazile-au ramas prin tara,
Ca la sat.

Sunt transee, nu sosele
Nu poti circula deloc
Caci sunt gropi din loc in loc
Mari, cat sa-l ascunzi in ele
Si pe Boc.

Si cand ploua toate-au apa
Nu se vede, dar precis
Ca se-ascunde un abis
Cam in ori-si-ce baltoaca.
E de vis…….. !

Nu soferii sunt miopi
Cand conduc, ci trebui spus,
C-au o mare vina-n plus,
Ca sunt “prosti de dau in gropi”….
Cei de sus!

Zici ca mergi pe-alta planeta
Avem gropi ca-n cimitir
Nu le treci nici dac-ai TIR.
Si voi vreti rovinieta?
HAI SICTIR !

7 răspunsuri to “Iarna pe ulita 2010”

  1. Alina said

    :))

  2. asirensong said

    : )) hehe…eu nu mai am gropi…nu stiu pana cand…;(

  3. Freyja said

    foarte tare!:)):D

  4. eu's M said

    Inainte de toate ROMANU-i POET :)) e tare si dansul pinguinului in varianta radio zu:))

  5. malpraxis said

    hai ca e tare :)) :)) pot s-o preiau si eu??

  6. robert said

    Pont: atat aceasta poezie, cat si dansul pinguinului in varianta Radio Zu au aceeasi sursa http://www.aluflick.blogspot.com

Lasă un răspuns

 
