Din mintea mea creaţă

Dupa o lunga absenta ….

Posted by Alexandra Ene pe Februarie 21, 2010

…mi-am adus aminte ca am blog.  Si m-am gandit sa va mai pun la curent (220) cu ce am mai facut. Pe scurt, NIMIC 😀

Ok, kidding. Am facut din nou un drum spre Targoviste, in plina ninsoare. In poza mergeam cu 60 kmh, pe un drum pe care in mod normal merg cu 90 – 100.  Eram foarte stresata de mazga de pe jos, pentru ca inainte sa ies din Bucuresti am dat o mica lectie de patinaj artistic pe cauciucuri de iarna in timp ce alti soferi priveau plini de interes. Din fericire dupa ce am iesit din oras a fost mai bine, ba chiar pe cateva portiuni am avut asfalt uscat si am putut sa merg cu un pic de viteza. Ce viteza mai precis nu stiu, pentru ca exact atunci vitezometrul a cedat nervos.

In rest, imi caut de lucru. Pe lista preocuparilor mele acum se afla subiecte total straine in mod normal, gen „cum fac o scrisoare de intentie” sau „ce minciuna vrea angajatorul sa auda cand intreaba de ce ai aplicat la jobul oferit de el”.  Si apropo de subiectele astea, orice sugestie este binevenita.

4 răspunsuri to “Dupa o lunga absenta ….”

  1. laiurita said

    Eu una mă bucur că ți-ai adus aminte că ai și tu un blog. 🙂
    Îți țin pumnii la interviuri și sper să-ți meargă mai bine decât i-a mers ăluia în vremuri preistorice. 😀

  2. Freyja said

    =))) genial videoclipul :))) 😀
    nu ma pot opri din ras!
    mult succes… eu nu prea stiu ce sa iti recomand in legatura cu interviul… decat ca trebuie sa te arati foarte sigura pe tine si sa te pregatesti din timp. gandeste-te ce intrebari ti-ar putea pune care te-ar putea bloca (gen de cand nu ai mai lucrat) si gandeste-te la un raspuns benefic tie (spui ca ai studiat spre exemplu si ca iei studiile foarte in serios, si ca este o chestiune de prioritati, bla bla, dand de inteles ca daca iti ofera tie jobul o sa fii workaholic in principiu). nu stiu daca e cazul tau, dar cred a ti-ai facut o idee

  3. urssu17 said

    tare filmuletul..vrem posturi mai dese 🙂

Lasă un răspuns

 
