Din mintea mea creaţă

Magazin de verişoară

Posted by Alexandra Ene pe Februarie 26, 2010

Il gasiti in blogroll cu aceasta denumire, sau la fel de usor puteti da click aici. Este magazinul virtual al verisoarei mele (nu v-ati fi prins, nu?) care s-a apucat sa creeze bijuterii. O sa gasiti acolo o gramada de poze care or sa va ispiteasca, asa ca eu aici am pus  una singura. Enjoy!

9 răspunsuri to “Magazin de verişoară”

  1. laiurita said

    Eu am văzut și live. 😀 Dar totuși o să arunc un ochi și pe site. 🙂

  2. frumoase creatii are verisoara ta si mult talent din dotare.
    felicitari! 🙂

  3. O primavara frumoasa iti doresc! Happy spring!

  4. multumesc strumfito, si tie o primavara superba!

  5. Istra said

    Bine, bine, vă plac chestiuţele, dar… E? 😀 Io-s verişoara. Aia cu magazinul. Cel de verişoară, desigur.:)
    Să-ncepeţi anul cu bine! Părerea mea e că, odată, demult, pe când şi-au căpătat lunile nume, martie era prima din an. Cum de am ajuns eu la astă idee? Păi…simplu: SEPTembrie, OCTombrie, NOVembrie, DECEmbrie(a şaptea, a opta, a noua, a zecea).
    Pup verişoară şi o sărumânesc pentru reclamă!:)
    Cristina

  6. Oana said

    Vazut, placut, cumparat!

  7. Istra said

    :)Ştiut, mulţumit, pupat!

  8. bunica said

    misto chestii si ieftine. Sa iau pensia!!! si va contactez.

  9. Istra said

    A cui? A cui bunică, I mean… A noastră, nu, Alexandra! Că n-are computer…cred.:D

Lasă un răspuns

 
