Din mintea mea creaţă

Cautari pe Gogule

Posted by Alexandra Ene pe Martie 6, 2010

in sfarsit nefumator carte format electronic – uite-o aici
ce se intampla cand casti – deschizi gura larg, inspiri, expiri.
din mintea ta creata – that’s right 😉
diminoapte – si eu care ma amageam ca eu am inventat cuvantul asta!
ce sa faci cand esti singura si plictisita – fa ca mine, fa-ti blog!
gata imi ies din pepeni – si ti se pare tie ca gogu’ e psiholog?
comic fotbal – da, e un sport foarte amuzant
frica de sofat – ai gresit blogul
cum imi depasesc frica pt condus automobile – sfatul meu: condu cat mai des. sau lasa-te.
zici ca mergi pe-alta planeta – inteleg ca ai fost pe autostrada…
in general despre carti – pai sunt ca niste caiete, doar ca mai mari, si tiparite ….
creata mea – permite-mi sa nu te cred
alexandra scris in chineza – nu stiu, dar cica tot asa se citeste
emotiile incepatorilor in sofatul dupa examen – curaj gaina ca te tai

2 răspunsuri to “Cautari pe Gogule”

  1. Freyja said

    in general despre carti – pai sunt ca niste caiete, doar ca mai mari, si tiparite ….
    =)))) =))))

  2. laiurita said

    =)) Foarte tare!
    Peste blogul meu au nimerit oamenii cel mai des căutând „expresii aiurite”… nu știu dacă au găsit cam ce-și doreau. :))

Lasă un răspuns

 
