Din mintea mea creaţă

Ce pana mea?

Posted by Alexandra Ene pe Martie 15, 2010

Pentru a 5-a oara in ultima perioada, in seara asta am avut o pana de curent. Eram in baie si ma demacheam. Si brusc s-a facut bezna. Si liniste. Aveam castile (wireless) pe urechi, ascultam Enjoy the silence, si brusc I started to enjoy the silence, desi sincera sa fiu nu a fost chiar atat de enjoyable. Dupa ce m-am dumirit ce s-a inamplat (adica dupa o fractiune de secunda, pentru ca precum spuneam mai e putin si pana de curent devine obicei) am realizat ca am facut ochii mari, ochii mei se chinuiau sa vada in intuneric.Stiti cum sunt puii de pisica, vesnic cu ochii mari si privirea mirata? Asa as fi aratat eu pentru cineva care ar fi avut ochelari cu infrarosu, la o secunda dupa ce s-a stins lumina.

Acum stau aici si scriu pentru ca n-am altceva de facut. Laptopul are baterie, insa modemul nu, iar retele wireless nu prind. Si constat ca nu exista nimic interesant de facut atunci cand nu ai curent seara. Daca era in timpul zilei, nu ar fi fost mare problema. Insfacam o carte (daca era si cald ieseam chiar in balcon) si puteau sa treaca 3-4 ore fara sa imi aduc aminte ca n-am curent. Dar seara?

Cu ocazia deselor pene de curent am descoperit cele doua lumanari pe care le am prin casa. Daca se mai intampla mi-e teama ca o sa incep sa fac colectie. O sa ma simt ca pe vremea lu’ impuscatu’.

5 răspunsuri to “Ce pana mea?”

  1. Viorel said

    Oare ce se întâmplă cu curentul ? 🙂 vad ca sunt din ce in ce mai dese penele de curent, ca pe vremea lui ceausescu 😀

  2. laiurita said

    Ai pus punctul pe I și virgula sub Ț. 😀
    Și eu am avut parte de două sau chiar trei pene de curent noaptea… Eu, de fapt, este puțin spus. Tot bulevardul era în beznă. Țiuiau alarmele la bănci și tot felul de magazine. O plăcere, ce să mai? Ca să nu mai spun că într-una dintre seri chiar vroiam să-mi fac o baie și nu mergea apa caldă pentru că era nevoie de curent ca să funcționeze tot sistemul de încălzire.
    Noroc că eu stau ceva mai bine la capitolul lumânări. 🙂 Însă tot mi se pare enervantă chestiunea asta.

  3. haruka84 said

    Tie ti-ar trebui o „Lampa lui Alladin”…serios…cu gaz,cu fitil…o faci mai mica sau mai mare…pe mine ma amuza bezna…atunci aberez in deplinatatea lipsei facultatilor mele mintale! 🙂 🙂 🙂

  4. eddie said

    ehe, ce stiti voi de vremurile de putin apuse cand la 10 te culcai (cu cine apucai) … de citit aveai timp mai toata ziua , asta daca nu faceai parte din clasa muncitoare:D

Lasă un răspuns

 
