Din mintea mea creaţă

Vanghelie se „oueaza”

Posted by Alexandra Ene pe Martie 16, 2010

10 răspunsuri to “Vanghelie se „oueaza””

  1. Freyja said

    eu ouez, tu ouezi =)) mi si incurca limba in gura pronuntand asta :)))

  2. laiurita said

    =)) „Non comment” (după cum l-am auzit spunând odată pe un „deștept”)
    Vanghelie iz ză uan end ounli!

  3. malpraxis said

    eterna si fascinanta Romania are in continuare oameni fascinanti deci pot sa dorm linistit…ca si asa n-am bani de intretinere&co 😐

  4. Vanda Lizeh said

    Zi-mi ca stirea e de pe trombon.ro. God!

  5. este amuzanta si nostima stirea privind conjugarile verbelor, cu privire la incercarea de a conjuga verbul a ( se ) oua, din capul locului ceea ce te face sa zambesti si sa razi este ca persoana in chestiune a pus semnul egal intre el si o gaina.
    ca persoana fizica putea conjuga si vorbi despre deszapezire si despre a geometriza la nevoie, dar in ce priveste productia de oua este mai greu de inteles cum a rationat.

  6. urssu17 said

    tipic romanesc…:d cei ‘destepti’ ne conduc…

  7. haruka84 said

    Daca bietul Vanghelie a ajuns pana la „eu ouez”…vreau si eu un ou…cu autograf!

Lasă un răspuns

 
