Din mintea mea creaţă

Primavara

Posted by Alexandra Ene pe Martie 24, 2010

Tentativa mea de poezie 😀

Printre ramuri ciripesc
Rândunici gălăgioase,
Iar copacii-nmuguresc…
Mii de frunze bucuroase
Abia capul îl iţesc…
Vine vremea să ne luăm
Alte haine mai uşoare,
Răcoroase, căci avem
Azi pe cer, un vesel soare!

7 răspunsuri to “Primavara”

  1. Victor B said

    Aplauze. Bravo, poezia e excelentă, aşa că aşteptăm şi altele.

  2. Grontzu said

    Poezia este frumoasa dar ai si altele mult mai bune.te rog sa le postezi si pe ele.

  3. urssu17 said

    interesanta:)

  4. Super imi place foarte mult…Daca ai dece nu compui niste melodi:D

  5. haruka84 said

    Stii,cand am citit poezia mi-am amintit „Primavara” lui Antonio Vivaldi…se potriveste cu portiunea vesela a compozitiei…

  6. frumos… 🙂

Lasă un răspuns

 
