Din mintea mea creaţă

D’ale condusului

Posted by Alexandra Ene pe Aprilie 16, 2010

Eram pe o straduta ingusta rau, nu pentru ca ar fi ea asa de la tata arhitect, ci pentru ca nu exista parcari corespunzatoare si in multe locuri masinile sunt dublate si chiar triplate. Mergeam foarte incet ca sa nu mangai accidental vreo alta masina, cand ma pomenesc in fata cu doi gigei. Pietoni. Se uitau unul catre celalalt, aborbiti complet de discutia purtata si nici unul dintre ei nu m-a vazut cum am aparut in fata lor, asa ca isi vedeau linistiti de drum. Am oprit si am asteptat sa ma vada, lucru care s-a intamplat cateva secunde mai tarziu, cand unul dintre ei m-a zarit cu coada ochiului, a facut brusc o fatza de „OMFG”, a sarit doi metri mai  in spate si s-a albit tot. Bine ca n-am claxonat ca facea si infarct.

Rugaminte mare catre toti soferii: nu mai dati semnal cu un kilometru inainte de locul unde tre sa virati. Din asa ceva era cat pe ce sa am ditai accidentul acum vreo trei saptamani, cand am fost ferm convinsa ca domnul care dadea semnal si mergea incet, vroia sa intre pe straduta de pe care ieseam eu. Eroare. Vroia sa faca stanga abia la semafor.

9 răspunsuri to “D’ale condusului”

  1. laiurita said

    Complicat cu condusul ăsta, dom’le. Vezi de ce nu mă grăbesc eu să dau de carnet? :))

  2. urssu17 said

    nu e atat de complicat…depinde unde si cand conduci :d

  3. Freyja said

    jesus… multi soferi n-ar trebui sa aiba permis…

  4. eu ambalez motorul cand dau de pietoni din astia de mijlocul strazii… mai ales daca sunt mai batrani, mi-e si frica sa-i claxonez

  5. haruka84 said

    Of…cand ma gandesc…ca trebuie sa-mi iau inima-n dinti,sa fac…scoala de soferi,sa dau examenul,sa-l iau neaparat(ca…de,am de aparat „onoarea familiei”)…ca mai apoi sa incerc sa evit niste accidente stupide…imi vine sa-mi cumpar cal si caruta!…dar nici cu aia nu mai esti in siguranta!
    E foarte important sa stii sa conduci astfel incat omul de langa tine sa se simta in perfecta siguranta! 🙂

Lasă un răspuns

 
