Din mintea mea creaţă

O tin tot intr-o plimbare

Posted by Alexandra Ene pe Mai 8, 2010

Am fost plecata in ultima perioada atat de mult ca am petrecut mai mult  timp pe drumuri decat pe acasa. Nu ca m-as plange, dimpotriva. Imi place sa fiu pe drum, si  imi place sa fiu „departe”. Siti voi cum era raspunsul ala prin oracole, „dintre munte si mare prefer la mare … departare de casa”.

Asta ca sa stiti ce-i cu absenta mea indelungata 😀

5 răspunsuri to “O tin tot intr-o plimbare”

  1. urssu17 said

    Credeam ca te-ai lasat de blog…:)

  2. laiurita said

    Eu nu-mi făceam griji. Cine a mai citit și pe blog-ul meu știe de ce… ;))

  3. Impresii de calatorie poti oferi, nu?

  4. Bine ai revenit…Poate acum ai venit in forta cum sar zice 😉

  5. haruka84 said

    Welcome back!Good to have you back again! 😉

Lasă un răspuns

 
