Din mintea mea creaţă

Mi-am schimbat parerea despre cainii maidanezi

Posted by Alexandra Ene pe Mai 25, 2010

Deunazi ma intorceam acasa la o ora foarte tarzie, si singurul loc de parcare pe care l-am gasit se afla la o distanta considerabila de bloc. Dar ce sa-i faci, nu pot sa sui masina in pom 😀 asa ca am parcat cuminte pe locul gasit. In timp ce imi strangeam boarfele de prin masina (telefoane etc) realizez ca in spatele masinii undeva un caine latra foarte fioros. Nu stiu la ce sau la cine, probabil ca nici el nu stia exact, insa latra foarte fioros in orice caz, si un alt caine vis a vis ii tinea isonul. Pentru cine nu stie va spun ca eu sunt foarte traumatizata de cainii maidanezi, dupa ce un an si ceva am locuit intr-un bloc in jurul caruia se afla habitatul a aproximativ 40 caini, foarte agresivi noaptea.

Acum, imi era cam teama sa ies, dar nu puteam ramane sa dorm in masina. Asa ca m-am gandit sa ma pun bine cu “dusmanul”. Am chemat cainele la mine cat eram inca langa masina. Intai mi-a tras o privire din aia gen “tu glumesti, nu?” dupa care, mai mult cu coada intre picioare decat increzator, a venit. Dupa ce l-am mangaiat cat sa fiu sigura ca suntem prieteni, am avut tupeu sa incui masina si sa plec spre bloc fara  teama. Si fara teama era firesc sa raman, caci m-a condus pana la intrarea in scara maraind la alt caine de pe strada mea, demonstrand clar astfel intentia de a ma apara.

Totusi cred in continuare ca maidanezii nu ar trebui sa fie pe strazi.

6 răspunsuri to “Mi-am schimbat parerea despre cainii maidanezi”

  1. E doar o imagine din intreg, povestea cainilor e alta…

  2. canis maior said

    Din pacate viata facut de mama natura nu prea tine cont de faptul ca oamenii se cred stapanii naturii. Mediul urban creat de om se supune si el legilor naturi. adica este un ecosistem, daca scoti din acest ecosistem cainii vagabonzi, alte animalute vor prelua locul lasat de ei liber pe resurse de hrana. Hrana cainilor, care este gunoiul nostru, va devenii o masa copioasa pentru soareci, sobolani si gandaci. Orasul nu are bariere pt a prevenii instalarea si altor specii de animale si plante. Eutanasierea cainilor creaza un spatiu liber in ecosistemul urban care va fi ocupat. Faptul ca omul umbla in masina ca ii pute in mijloace de transport in comun, ca cainii de pe strazi il enerveaza nu este decat o ipocrizie a „omului ca fiinta superioara distructiva”.

  3. haruka84 said

    Maidanezul despre care vorbesti era clar un „geamantan” ce te-a simtit ca pe o lady ce trebuie aparata! 🙂 …Am senzatia ca majoritatea maidanezilor latra doar pentru a fi bagati in seama…iti transmit mesaje de genul:”Hei,vreau sa-ti spun ceva!…sau „Nu vrei sa ma iei cu tine?…Sunt periculos sa stii!…sau „Asta e strada mea si nimeni nu trece fara sa plateasca!…o mana,un picior…”…intr-un moment delicat al vietii mele am vrut sa ma fac maidanez…sa nu-mi pese de nimeni si de nimic…apoi,am zis:”Mai bine raman macara!”:)

Lasă un răspuns

 
