Din mintea mea creaţă

Ce au mai cautat oamenii pe Gogu’ (a.k.a. Google)

Posted by Alexandra Ene pe Mai 27, 2010

ce facii cand ai o zi proasta? – injurii pana te plictisestii.
pusculita mea – ei bine p’asta n-o mai auzisem ca inlocuitor de injuratura
jocuri cu masini de soferie – bine ca ai mentionat ca e vorba de masini de soferie, altfel cine stie ce as fi crezut!
imi raspunde la bipuri – si cam cat te-a taxat pana acum?
americanisme in limba romana – oh, ar fi o surpriza sa aud asa ceva 🙂
looks like 9 – what looks like 9?
sincest comix – cine ma ???
mamaligi incepatori – da domn’le, niste mamaligi incepatorii astia.
ce zi proasta – doamne cat pesimism pe cititorii mei ! datile viitoare sper sa cautati despre o zi exceptionala.

10 răspunsuri to “Ce au mai cautat oamenii pe Gogu’ (a.k.a. Google)”

  1. 6 looks like 9

  2. laiurita said

    Eu faza cu „sincest comix” chiar nu o înțeleg, dar așa o fiiiii… ;))

  3. bogdan said

    alexandraaaaaaaaaaaaaa

  4. bogdan said

    stai,ca tipatul meu disperat de ajutor credeam ca e totul…dar tu respecti limba romana si te exprimi corect.bravo,ce sa zic

  5. bogdan said

    pai nu e nicio legatura. am tipat pentru ca altfel simteam ca ma sufoc in momentul ala- de ce-o fi avand vreo legatura cu tine nu stiu sa-ti zic.
    si-apoi am vazut ca scrii corect si am apreciat chestia asta,pentru ca,crede-ma,e de apreciat azi. atat.
    ah,ba nu. ce mai faci ? 🙂

  6. lastgardian said

    ”mamaligi incepatori”….lol…. 🙂 🙂 🙂
    dar acestea sunt mici pe langa ce pot cauta oamenii pe gogu’….”can i get aids from swimming with black people”,”can i get pregnant from a monkey”,”can i eat my period”,”eat my shorts”….si lista continua… 🙂

  7. haruka84 said

    Noroc cu Gogu cel bun la toate ca altfel cum ne-am mai fi distrat intr-o tara atat de mica plina de oameni atat de mici ce cresc pui si mai mici!…??? 🙂 lol!

Lasă un răspuns

 
