Din mintea mea creaţă

Mai exista amabilitate

Posted by Alexandra Ene pe Iulie 28, 2010

Zilele trecute m-a prins ploaia intr-o statie de tramvai, in timp ce vorbeam la telefon si asteptam aglomeratul mijloc de transport in comun. M-am adapostit intr-un pasaj insa nu aveam semnal la telefon, asa ca am fost nevoita sa ies inapoi la suprafata si sa ma las plouata (era un apel foarte important). Dupa doua minute de stat in ploaie o fata s-a apropiat de mine foarte tare, si brusc nu m-a mai plouat. Pentru ca intrasem sub umbrela ei galbena. M-am uitat la ea foarte mirata, i-am multumit din ochi, si cand a venit tramvaiul m-am suit in el iar fata a disparut – probabil la alta usa.

Am fost foarte placut surpinsa de gest, si trebuie sa recunosc sincer ca eu probabil n-as fi facut asa ceva. Nu pentru ca nu as vrea sa ajut, dar din timiditate, si din teama ca exista oameni care n-ar aprecia gestul ci dimpotriva. Postul asta e pentru a transmite un „multumesc” pe care n-am mai apucat sa il spun verbal. Asadar, multumesc fata cu umbrela galbena.

3 răspunsuri to “Mai exista amabilitate”

  1. […] Mai exista amabilitate Wed Jul 28, 2010 20:34 pm Zilele trecute m-a prins ploaia intr-o statie de tramvai, in timp ce vorbeam la telefon si asteptam aglomeratul mijloc de transport in comun. M-am adapostit intr-un pasaj insa nu aveam semnal la telefon, asa ca am fost nevoita sa ies inapoi la suprafata si sa ma las plouata (era un apel foarte important). Dupa doua […] […]

  2. Draga Alexandra,

    mi-a placut atat de mult acest articol sau post al tau incat nu ma pot abtine sa nu iti scriu cateva randuri !

    Mai intai ca a trecut mult de cand nu ai mai postat pe blogul tau, a existat o pauza mare intre ultimul tau post si urmatorul.

    Si vroiam sa iti spun ca iti admir blogul, este unul inteligent si de multe ori plin de umor si nu lipsit de perspicacitate ( ma refer la tot ceea ce scrii tu in general ).

    Fata cu umbrela galbena poate ca era ingerul tau pazitor, sau poate ca era pur si simplu un inger.

    sau poate ca era o fata careia candva si ei cineva i-a facut un bine sau un gest frumos la momentul la care avea mare nevoie si ea si-a propus in sinea ei sa urmeze acest model de comportament si sa faca la randul ei bine cand poate si cand se iveste prilejul.

    exista intr-adevar, pe de alta parte si oameni, si tu o stii bine, care nu apreciaza cand faci ceva bun pentru ei, dar pentru ca ei exista nu inseamna ca tu, eu, sau oricare altul care nu este ca ei trebuie sa ramana la starea de timiditate : un bine facut cuiva, ramane un bine facut si ceva bun si acela, oricat de ingrat, de rau sau de ” incapabil ” de a aprecia, cel putin nu are cum sa-ti dauneze, probabil ca un astfel de om nu ti-ar multumi niciodata, probabil, dar faptul ca tu ai facut un bine si / sau un lucru bun, ramane facut.

    pana la urma binele se intoarce la tine daca il faci, in cele din urma, la fel cum de altfel si raul se intoarce sub o forma sau alta de unde a plecat.

    asa incat daca vreodata mai vrei sa faci bine, eu te incurajez sa iti depasesti ceea ce tu numesti timiditatea ta.

    eu tot mai cred ca era ingerul tau pazitor fata cu umbrela ei galbena.

    umbrela mai inseamna sai protectie.

  3. haruka84 said

    Admirabil gest intr-adevar!…E bine sa ai o umbrela cand trebuie!…

Lasă un răspuns

 
